شناسهٔ خبر: 66791654 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بزرگترین خدمت شهید رییسی زنده کردن امید در دل مردم بود

اقتصاد ایران: محلات- مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: تمام تلاش دشمن، ایجاد شکاف و ناامیدی مردم از حاکمیت بود اما شهید رئیسی، امید را در دل مردم زنده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی شامگاه سه‌شنبه در آئین یادبود آیت‌الله رئیسی که در شهر نیم‌ور برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی در طول عمر چهل و پنج ساله خود در برابر تمام دشواری‌ها ایستاده و اینگونه خار چشم دشمنان خود شده است.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، همراه با مسئوولان برای خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور سفر می‌کرد تا مشکلات نقاط دورافتاده را برطرف کند و از این طریق به تحکیم پایه‌های نظام اسلامی بپردازد.

میرزایی افزود: رئیس جمهور با قدرت، در سازمان ملل قرآن و تصویر شهید سلیمانی را بر دست گرفت و اینگونه محکم و استوار از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کرد و مشیت الهی در این بود که وی را در زمان خدمت از ما بگیرد.

وی با اشاره به اخلاص رئیس جمهور گفت: ساده زیستی رئیس جمهور و خانواده‌اش برای همه آشکار بود. حتی افرادی که در شهادت او شادی می‌کنند، به اخلاص و پرکاری وی معترف هستند.

وی آیت‌الله رئیسی را مدیری در تراز انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: وی الگوی مدیریت اسلامی و همسو با مکتب حاج قاسم و ادامه دهنده راه وی بود و باید اذعان داشت که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باید وی را در تمام رفتار خود الگو قرار دهد.

میرزایی ادامه داد: باید با دنیاطلبی مبارزه کرد در غیر این صورت جامعه را دچار اختلاف خواهد کرد.

وی گفت: رئیس جمهور شهید به سادگی از کنایه‌ها و تهمت‌ها به خود گذشت تا زمان خود را صرف خدمت به مردم و نه پاسخگویی به این افراد کند.

میرزایی افزود: وی علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات کمبود منابع خزانه و جبران بدهی‌های دولت، در صحنه بین‌الملل به دفاع از نظام و آرمان‌های غزه می‌پرداخت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی تاکید کرد: بزرگترین خدمت شهید رئیسی، زنده کردن امید در دل مردم بود. تمام تلاش دشمن این بود که مردم را از حاکمیت ناامید کند و در مقابل حکومت قرار دهد.

وی دیپلماسی وزیر امور خارجه را منحصر به فرد خواند و گفت: وی دیپلماسی کشور را همسو با ارزش‌های نظام و اسلام و جبهه مقاومت پیش می‌برد و میدان و دیپلماسی را با هم هماهنگ کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما