شناسهٔ خبر: 66791618 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نقش دولت شهید رئیسی در تراز انقلاب اسلامی بود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با اشاره به اینکه نقش دولت شهید رئیسی و وزیر امور خارجه که در تراز انقلاب اسلامی بود به اندازه فرماندهانی که موشک‌ها را هدایت کردن تاثیرگذار بود، گفت: مکتب رئیسی را باید نوشت، سه سال دوره ریاست جمهوری این مرد الهی را بایستی برای مردم تبیین کرد. فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با اشاره به اینکه نقش دولت شهید رئیسی و وزیر امور خارجه که در تراز انقلاب اسلامی بود به اندازه فرماندهانی که موشک‌ها را هدایت کردن تاثیرگذار بود، گفت: مکتب رئیسی را باید نوشت، سه سال دوره ریاست جمهوری این مرد الهی را بایستی برای مردم تبیین کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سردار "جمال شاکرمی" در اجتماع باشکوه مردم ایلام که در سوگ شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار شد با بیان اینکه خدای متعال مقرر کرد که او در مسیر شهادت قرار بگیرد تا ابعاد و زوایای این شخصیت برای مردم بیشتر مشخص شود،افزود: وقتی رئیس جمهور پروژه های مهمی را افتتاح کرد خیلی ها نمی خواستند بشنوند و ببینند اما خداوند مقدر کرد که با شهادت این مردان بزرگ دیده شود .

وی اظهار داشت: با شهادت آیت الله رئیسی برگ ها زرینی از افتخارات این مرد بزرگ برای مردم ما و همه عالم روشن خواهد شد، او همه مظلومیت ها را همچون شهید بهشتی، روحیات جهادی را همچون رجایی، تدبیر را همچون باهنر عزیز و روحیه انقلابی و جهادی و در میدان بودن را همچون حاج قاسم داشت و همه درس های بزرگ را از امامین انقلاب گرفت و به صحنه آمد.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی خود را وقف نظام، انقلاب و مردم کرد، گفت: شهید جمهور و خادم مردم، با درس‌های بزرگ امامین انقلاب و بهره گیری از روحیه جهادی حاج قاسم به میدان خدمت آمد و مظلومانه همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر از میان مردم پر کشید.

سردار شاکرمی به برجستگی های اخلاقی و شاخص های شخصیت بزرگ آیت الله رئیسی اشاره کرد، افزود: سال‌ها طول می‌کشید تا مردم شخصیت این عالم بزرگ را بشناسند اما خدا خواست که پس از شهادت این خدمتگزار صدیق، شخصیت او در ایران و عالم همه‌گیر و فراگیر شود.

وی با بیان اینکه این شخصیت بزرگ در هر مسیر و جایگاهی که قرار داشت، عالمانه و آگاهانه و در راه رضای خدا و خدمت به مردم، قدم بر می‌داشت و خود را وقف انقلاب و نظام کرده بود،اظهار داشت: شهید و خادم جمهور با گفتمان امام رضا(ع) برای خدمت آمده بود و با تلاش‌های شبانه‌ روزی خود، ایران اسلامی را به قله‌های پیروزی رساند و با دیپلماسی عزتمندانه، امروز ایران اسلامی حرف های زیادی برای گفتن در دنیا دارد و چشم مظلومان و آزادیخواهان جهان به ملت ایران اسلامی است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه نباید نقش دولت شهید آیت الله رئیسی در عملیات وعده صادق را فراموش کرد چرا که ایشان به اندازه فرماندهان نظامی در این عملیات بزرگ اثرگذار بود، تصریح کرد:مکتب رئیسی باید به خوبی برای مردم ایران اسلامی و دنیا تبیین و تلاش‌های او در همه عرصه‌های خدمت به اثری فاخر تبدیل شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام درخصوص شهید امیر عبداللهیان نیز، گفت: این شهید به خوبی در مسیر خدمت در کنار آیت‌الله رئیسی بود و با دیپلماسی مقاومت و مجاهدانه، چالش‌ها را در کشورهای همسایه به خوبی مدیریت و به مودت تبدیل کرد و این مجاهد راه خدا، مزد خدمات و تلاش های مجاهدانه خود را از خدا گرفت و در کنار مریدش شهید آیت‌الله رئیسی به آرزوی خود که همان شهادت بود، رسید.

سردار شاکرمی با بیان اینکه شهادت خدمتگزاران برای مردم و نظام تازگی ندارد و سال‌های ابتدایی انقلاب و اوایل دهه ۶۰ شاهد ترور خادمان ملت توسط معاندین و منافقین بودیم، افزود: راه شهید جمهور و خادم ملت ادامه دارد و نظام اسلامی با حضور مردم در صحنه به قله های افتخار خواهد رسید.

نظر شما