شناسهٔ خبر: 66791094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کاپیتان رئال: تونی کروس غیرقابل جایگزین است

دنی کارواخال در واکنش به خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال، او را بازیکنی خاص و غیرقابل جایگزین خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه واکنش‌ها به خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ در تابستان پیش رو، دنی کارواخال هم با تمجید از او درباره خداحافظی‌اش صحبت کرد.

ستاره آلمانی خط هافبک رئال مادرید امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که قصدی برای ادامه دوران فوتبالش ندارد و در پایان یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

او در پیامش نوشت: «۱۷ جولای ۲۰۱۴، روز حضور من در رئال مادرید، روزی که زندگی من را تغییر داد. زندگی من به عنوان یک فوتبالیست، اما مهمتر از همه به عنوان یک فرد عوض شد. این شروع یک زندگی جدید در بزرگترین باشگاه جهان بود. امروز پس از ۱۰ سال، در پایان فصل، این دوره از زندگی به پایان می‌رسد. من هرگز این دهه موفق هیجان‌انگیز را فراموش نمی‌کنم.»

2024745

پس از این خبر شخصیت‌های زیادی از اهالی فوتبال به بازنشسته شدن او واکنش نشان دادند و دقایقی پیش دنی کارواخال هم در مصاحبه‌ای درباره این موضوع صحبت کرد.

او گفت: «ما دیروز درباره خداحافظی تونی کروس فهمیدیم. باید به تصمیم او احترام بگذاریم. همه دوست داشتیم او مدت بیشتری را در باشگاه بگذراند اما احترام به تصمیم خود او بسیار مهم‌تر است.

او بازیکن مهمی در تاریخ رئال است. یک بازیکن غیرقابل جایگزین و بسیار خاص. در موفقیت‌های این مدت او نقش بسیار زیادی در باشگاه داشته و در خارج از زمین هم بسیار فرد بزرگی است. هر چیزی پایانی دارد و او تصمیم گرفته که در این مقطع فوتبال را رها کند.»

نظر شما