شناسهٔ خبر: 66791039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین سپاه ناحیه دشتستان:

آیت الله رییسی مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم بود

سرهنگ ستار یحیایی گفت: آیت الله رییسی مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ ستار یحیایی جانشین سپاه ناحیه دشتستان شهادت سید شهیدان خدمت مجاهد نستوه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان همچنین شهادت همراهان خدمتگزار ایشان را به امت شریف ایران اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان دشتستان تسلیت گفت.
یحیایی اظهار داشت: آن شهید عزیز مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم بود و حرکت‌ها و فعالیت‌های جهادی و خدمات انقلابی ایشان الگویی برای جوانان در عرصه جهاد و خدمت به شمار می‌رفت.
وی بیان کرد: آیت الله رئیسی در راستای خدمت به هموطنان خود سراز پا نمی‌شناخت و عاقبت جان شیرینش را در مأموریت و خدمت به مردم تقدیم انقلاب کرد و سید شهیدان خدمت شد.
جانشین سپاه دشتستان عنوان کرد: شهدای بزرگوار این حادثه غم انگیز و ناگوار عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و ملت سرافراز ایران در طبق اخلاص نهاده و در پایان نیز در مسیر خدمت به مردم به قرب الهی نائل شدند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بی‌تردید ملت بزرگ ایران قدردان خدمات خالصانه و صادقانه این خدمتگزاران به ویژه رئیس جمهور شهید خویش خواهند بود و نام این شهدا بر صفحه تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و ایران سرافراز خواهد درخشید.
یحیایی اظهار کرد: امروز وظیفه ماست که راه آن شهید را در ولایت مداری، خدمت گذاری و حرکت‌های جهادی دنبال و حرکت تمدنی انقلاب را در سایه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام ظله العالی با امید و انگیزه بیشتر ادامه دهیم.
انتهای پیام/

نظر شما