شناسهٔ خبر: 66790786 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رایزنی وزیر خارجه صربستان و سرپرست وزارت امور خارجه ایران

وزیر امور خارجه صربستان در گفتگوی تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی دولت و مردم کشورش اظهار داشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران، دکتر رئیسی و وزیر امور خارجه فقید همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو جوریچ وزیر امور خارجه صربستان در گفتگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی دولت و مردم کشورش اظهار داشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران، دکتر رئیسی و وزیر امور خارجه فقید دکتر امیرعبداللهیان همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به پیام رئیس جمهور کشورش که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید جمهوری اسلامی ایران را دوستان واقعی صربستان خوانده، بر همبستگی کشورش با دولت و مردم ایران تاکید کرد.

جوریچ ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم و گسترش روابط دو کشور، مجددا مراتب تسلیت عمیق به رهبر معظم، دولت و ملت ایران را ابراز کرد.

سرپرست دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز ضمن تشکر از ابراز همدردی مقامات صربستان، اظهار داشت با ایمان به خداوند و اتکاء به مردم شریف ایران این ایام دشوار را طی خواهیم کرد و ملت ایران به حرکت در مسیر رشد و بالندگی ادامه خواهد داد.

علی باقری بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات با صربستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما