شناسهٔ خبر: 66790478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام؛

۳ هزار مترمربع سایبان در مهران احداث می شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: احداث سه هزار مترمربع سایبان دائمی در پایانه برکت مهران در دست اقدام است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: پایانه برکت مهران بزرگ‌ترین پایانه نقل‌وانتقال مسافربری کشور که عملیات اجرایی آن از دو سال گذشته توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آغاز شده است.

 

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه در ایام منتهی به اربعین حسینی روزانه ۳۰۰ هزار نفر در پایانه برکت مهران سوار ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شوند، افزود: در این پایانه احداث بیش از سه هزار مترمربع سایبان دائم و ۱۰ هزار مترمربع سایبان دائم به همراه نصب "جت فن" و سیستم "مه پاش" در دست اقدام است که تا قبل از ایام اربعین سال جاری تکمیل خواهد شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: بخشی از فاضلاب پایانه برکت تعویض شده و برای جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی کانال‌های هدایت آب در حال احداث است.

 

چشمه خاور بیان کرد: امسال احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و تعمیر و مرمت ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در پایانه برکت در حال انجام است.

 

وی به اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران اشاره کرد و گفت: احداث سایبان کانال سرد در محوطه پایانه مرزی انجام شده و در حال حاضر مشغول احداث دو سایبان دیگر در داخل محوطه هستیم.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: سال گذشته ظرف مدت ۲۵ روز پنج هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی مهران احداث شد که امسال هم ادامه این کار توسط پیمانکار شروع خواهد شد.

 

چشمه خاور یادآور شد: امسال طرح اجرای کف‌پوش محوطه این پایانه به‌صورت دائمی به طول ۱۲ هزار مترمربع به پیمانکار واگذار خواهد شد.

نظر شما