شناسهٔ خبر: 66790025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی:

شهید رئیسی یک الگو و تراز برای مدیر اسلامی بود

هادی صفدری

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: آیت‌الله رئیسی یک الگو و تراز برای مدیر اسلامی، در مکتب حاج قاسم و ادامه دهنده راه وی بود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام هادی میرزایی شامگاه سه‌شنبه، اول خردادماه در مراسم گرامیداشت یاد آیت‌الله رئیسی که در مسجد امام حسین(ع) شهر نیم‌ور برگزار شد با اشاره به حوادث و رویدادهای صدر اسلام و دوران چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهید رئیسی تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده بود و به دورافتاده‌ترین نقاط کشور که هیچ مسئولی را به خود ندیده بود، رسیدگی می‌کرد. شهید رئیسی مسئولان را به محروم‌ترین نقاط کشور برد تا پایه‌های نظام را در تمام کشور محکم کند.

وی افزود: رئیس جمهور شهید، در مجامع بین‌المللی با در دست گرفتن تصویر شهید سلیمانی و قرآن، با صدای بلند از حیثیت و کیان نظام دفاع کرد. این تقدیر خداوند است که این عزیزان را از ما بگیرد.

میرزایی با اشاره به ساده‌زیستی رئیس جمهور و خانواده وی، تصریح کرد: همه با خصوصیات این شهید آشنا بودند و اخلاص او زبانزد همه بود. 

وی گفت: آیت‌الله رئیسی یک الگو و تراز برای مدیر اسلامی، در مکتب حاج قاسم و ادامه دهنده راه وی بود. ادامه دهنده راه شهید رئیسی باید در ساده‌زیستی، خدمتگزاری و وظیفه‌شناسی، پرکاری و خستگی‌ناپذیری وی را الگو قرار دهد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی، اظهار کرد: شهید رئیسی از کنار کنایه‌ها، طعنه‌ها و بی‌احترامی‌ها با شکیبایی و ساده رد شد و اگر به دنبال پاسخ به این تهمت‌ها بود باید تمام وقت خود را صرف می‌کرد.

وی با اشاره به جبران بدهی‌ها و کمبود منابع مالی در خزانه کشور در طول مدت خدمت دولت شهید رئیسی، ادامه داد: وی تمام تلاش خود را برای جبران این کاستی‌ها به کار گرفت و در مجامع بین‌المللی از آرمان‌های نظام و فلسطین نیز دفاع می‌کرد. وی جان خود را برای این نظام گذاشت و پای عهدش ماند. بزرگترین خدمت شهید رئیسی زنده کردن امید در دل مردم بود. تمام تلاش دشمن این بود که مردم را از حاکمیت ناامید کند و در مقابل حکومت قرار دهد.

میرزایی با اشاره به مهر تائید مقام معظم رهبری بر اقدامات رئیس جمهور شهید، افزود: پایان ماموریت سه ساله شهید رئیسی، آغازی بر ماموریت الهام‌بخش اوست. وی در گفتار صادق و در کردار خاضع بود.

وی با منحصر به فرد خواندن وزیر امور خارجه شهید، تصریح کرد: وی خدمات بزرگی را در حوزه دیپلماسی ارائه داد و دیپلماسی کشور را همسو با ارزش‌ها و اصول جبهه مقاومت پیش می‌برد. 

انتهای پیام

نظر شما