شناسهٔ خبر: 66789935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مرکزی:

شهید آیت الله رییسی واحد تولیدی هپکو را از خاک ذلت بلند کرد

اراک- استاندار مرکزی گفت: خانواده هپکو ،قدردان شهید آیت الله رییسی هستند چرا که ایشان، واحد تولیدی هپکو را از خاک ذلت بلند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر سه‌شنبه ضمن تسلیت عروج شهادت‌گونه حضرت آیت الله رئیسی، اظهار کرد: سال ۱۳۷۷ با دستور شهید آیت الله رئیسی مأمور بازرسی از شرکت هپکو شدم و از آن زمان رابطه بنده با ایشان و هپکو گره خورد و در هر دیدار، جویای وضعیت این واحد تولیدی بودند.

وی افزود: در سال‌های اخیر که این واحد تولیدی درگیر وضعیت تلخی بود و در اوج موفقیت با خیانت و غفلت به خاک ذلت نشست، آیت الله رئیسی در زمان حضور در ریاست قوه قضائیه و ریاست قوه مجریه همواره نسبت به هپکو حساسیت داشتند و از وضعیت آن سوال می‌پرسیدند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: هپکو با ورود مستقیم و دستورات آیت الله رئیسی از وضعیت نابسامان و تلخ خارج شد و این نشان از توجه ویژه ایشان به این واحد تولیدی بود.

مخلص الائمه ادامه داد: حضرت آیت الله رئیسی در سفر ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ به استان مرکزی، به محض ورود به اراک از شرکت آذراب و هپکو بازدید داشتند و در واقع رفع مشکلات صنعت در اولویت برنامه‌های ایشان قرار داشت و از نزدیک با کارگران این واحد تولیدی صحبت داشتند.

وی گفت: بنده نیز در روز معارفه خود، در اولین اقدام در شرکت هپکو حاضر شدم و پیام حمایت رئیس جمهور از هپکو و همه صنایع آسیب دیده استان مرکزی را به کارگران رساندم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در زمان معارفه بنده، سالن‌های هپکو به سالن پرندگان تبدیل شده بود و وضعیت تولید مناسب نبود، گفت: البته هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش فراوانی برای رونق تولید و شرایط ایده‌آل داشته باشیم و به طور حتم حمایت اجزای دولت از هپکو را خواهیم داشت.

مخلص الائمه گفت: هر رئیس جمهوری که مسئولیت ادامه این مسیر را به عهده بگیرد، موظف به حمایت از صنایع به ویژه هپکو است.

وی گفت: اگر ورود قاطع ایشان به مشکلات این مجموعه نبود، احتمالاً همچنان بر روی ریل گذشته و با دردسرهای دیگر قرار داشت، اما اکنون وضعیت این واحد تولیدی مناسب است و این شرایط را مدیون تلاش‌های ایشان می‌دانیم.

استاندار مرکزی با اشاره به انتخاب رئیس جمهور جدید تا ۴۰ روز آینده، گفت: آیت الله رئیسی توسط مردم انتخاب شد و انتخاب رئیس جمهور آینده نیز به همین منوال خواهد بود و به طور حتم باید در انتخاب مصلحت کشور را توجه داشته باشیم.

مخلص الائمه گفت: حیات، شکوفایی و پیشرفت هپکو بیش از آنکه به دولت وابسته باشد به تلاش پرسنل، کارگران و کارکنان این مجموعه وابسته است و به طور قطع، مسئوولان در استان و کشور حمایت خود را از هپکو و همه صنایع استان و کشور خواهند داشت.

نظر شما