شناسهٔ خبر: 66789934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار گلستان:

آیت الله رییسی شیوه ای نوین از خدمت را پایه ریزی کردند

گرگان-استاندار گلستان گفت: شهید آیت الله رییسی شیوه ای نوین از خدمت را پایه ریزی کردند و ما حکم ایشان را همچون چراغ راه خود قرار دادیم و آن را نصب العین فعالیت های خود ساختیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر سه شنبه در دومین جلسه شورای اداری اخلاص را مهمترین ویژگی تمام شهدای جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: تمامی شهدای انقلاب اسلامی ایران اخلاص در گفتار، منش و رفتار داشتند.

وی افزود: امام حسین (ع) در لحظات حساس عمل به تکلیف الهی و در سخت‌ترین شرایط، تسلیم امر الهی بودند.

استاندار گلستان گفت: تمام دشمنان به دنبال ایجاد خلل در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر چه مصیبت سنگین به ما وارد شده ولی ما صبورانه معتقدیم که با اتحاد و همبستگی می‌توانیم آینده‌ای روشن را ترسیم کنیم.

وی یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی شیوه‌ای نوین از خدمت را پایه ریزی کردند و ما حکم ایشان را همچون چراغ راه خود قرار دادیم و آن را نصب العین فعالیت‌های خود ساختیم.

زنگانه اظهار کرد: احکام شهید رئیسی خطاب به استانداران به گونه‌ای بود که هر استانداری با دیگری متفاوت بود و بر اساس آمایش سرزمین استانی نگارش شده است.

وی افزود: اولین توصیه ایشان برنامه محوری، همچنین ایجاد پیشرفت و رفع فقر بوده است.

استاندار گلستان گفت: در این مدت همواره به مجموعه اقتصادی توصیه می‌کردیم که برقراری تعادل بسیار پر اهمیت است و ایجاد پیشرفت نباید موجب ایجاد فقر و یا برعکس باشد.

وی عدالت محوری را یکی دیگر از ویژگی‌های آیت الله رئیسی دانست و اظهار کرد: هیچ گاه فرمایشات این شهید شعار نبود بلکه عین باور ایشان به عدالت محوری بود.

زنگانه اظهار کرد: روحیه انقلابی و جهادی را در متن حکم استانداران آورند و از آنها و تیمشان مطالبه کردند.

نظر شما