شناسهٔ خبر: 66789619 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

هر آنچه که باید درباره گلکسی رینگ سامسونگ بدانیم

مهتاب جهاندار

صاحب‌خبر -

ساعت‌های سامسونگ یکی از بهترین گجت‌ها در بازار امروز هستند. علی‌رغم موفقیت این سری، به نظر نمی‌رسد سامسونگ آماده است تا روی موفقیت‌های خود استراحت کند.

آیا گلکسی رینگ سامسونگ وجود خواهد داشت؟

هر آنچه که باید درباره گلکسی رینگ سامسونگ بدانیم

اکنون به جرات می‌توان گفت که سامسونگ رسما در حال ساخت یک گلکسی رینگ هوشمند است. در 17 ژانویه، این شرکت در رویداد Galaxy Unpacked خود، انگشتر را مورد توجه قرار داد. اگرچه در آن زمان جزئیات محدود بود، اما سامسونگ اولین تصاویری را که از دستگاه دیده بودیم نمایش داد و آن را گلکسی رینگ نامید. این شرکت سپس انگشتر را در MWC 2024 به نمایش گذاشت و جزئیات بیشتری در مورد آن فاش کرد.

حق ثبت اختراع این دستگاه در سال 2022 گزارش شد و سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره (KIPRIS) یک علامت تجاری برای گلکسی رینگ سامسونگ اعطا کرد. بنابراین سامسونگ برای مدتی به این شکل فاکتور توجه کرده است.

سال‌هاست که شایعات مربوط به رینگ اپل واچ را نادیده می‌گیریم، اما واقعیت این است که حلقه‌های هوشمند در حال افزایش هستند. تجربه بدون صفحه نمایش برای بسیاری از کاربرانی که فقط می خواهند اصول اولیه خود را بدون حواس‌پرتی دنبال کنند جذاب است. در هر صورت، حلقه سامسونگ قطعا در راه است.

محتمل‌ترین تاریخ عرضه گلکسی رینگ سامسونگ چه تاریخی است؟

تخمین تاریخ عرضه برای اولین تلاش سامسونگ تقریبا غیرممکن است. با انشعاب در قلمرو جدید، سامسونگ نمی‌خواهد حرکت کند و از دست بدهد. برای رقابت با حلقه‌های هوشمند موجود، شرکت باید دکمه‌های دستگاه را قبل از عرضه به خوبی بسته باشد.

پس از رویداد Unpacked در 17 ژانویه، تحلیلگر Avi Greengart به سراغ نمونه‌های اولیه Galaxy Ring رفت و در Threads تأیید کرد که در سال 2024 عرضه خواهد شد. با این حال، او جدول زمانی دقیقی را برای راه‌اندازی ارائه نکرد.

یک چیز از فوریه 2024 قطعی به نظر می‌رسد و آن راه‌اندازی در نیمه دوم سال است. یکی از مدیران سامسونگ در لینکدین طی اوایل فوریه اعلام کرد که گلکسی رینگ در نیمه دوم سال عرضه خواهد شد. این موضوع توسط یکی دیگر از مدیران سامسونگ در MWC 2024 تکرار شد. در مورد تاریخ عرضه مشخص چطور؟ رسانه کره‌ای ET News در 20 فوریه گزارش داد که Galaxy Ring در رویداد Unpacked در نیمه دوم جولای عرضه خواهد شد. SamMobile بعدها در آوریل 2024 ادعا کرد که رویداد Unpacked این شرکت در 10 جولای برگزار می‌شود. این رسانه همچنین گلکسی رینگ را در ویجت باتری سامسونگ در مارس 2024 مشاهده کرد و به این اشاره کرد که به زودی راه‌اندازی می‌شود.

Galaxy Ring سامسونگ در تاریخ 17 می (از طریق 91mobiles) در وب سایت بلوتوث SIG ظاهر شد. محصولات معمولاً چند هفته تا چند ماه قبل از راه‌اندازی فهرست می‌شوند و این نشان می‌دهد که فاصله زیادی با عرضه کامل نداریم.

سامسونگ گلکسی رینگ چه مشخصات و ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

هر آنچه که باید درباره گلکسی رینگ سامسونگ بدانیم

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2024 انواع ویژگی‌های گلکسی رینگ را تایید کرد. این شرکت می‌گوید این حلقه هوشمند چندین معیار مرتبط با خواب (ضربان قلب، تأخیر خواب، حرکت شبانه) را ردیابی می‌کند، ردیابی باروری را ارائه می‌دهد و به خوبی با گلکسی واچ همگام است.

سامسونگ در MWC به خبرنگاران گفت که Galaxy Ring بیش از چند روز عمر باتری دارد. با این حال، ظاهراً این برند به رسانه‌های کره‌ای گفته است که پنج تا نه روز عمر باتری انتظار داشته باشند. رئیس موبایل TM Roh نیز ظاهراً خاطرنشان کرد که شما نمی توانید از طریق زنگ تماس بگیرید.

در مورد باتری، سامسونگ به CNET گفت که کوچکترین نمونه اولیه حاضر در MWC یک باتری 14.5 میلی آمپر ساعتی دارد. در همین حال، گفته شد بزرگ‌ترین مدل دارای ظرفیت 21.5 میلی آمپرساعت است. با این حال، طبق گزارش‌ها، این شرکت هنوز در حال بررسی جزئیات است.

این نمونه‌های اولیه که در این رویداد ظاهر شدند به طور قابل توجهی سبک‌تر از حلقه رقیب اورا بودند. سامسونگ به CNET گفت، کوچک‌ترین نمونه اولیه 2.3 گرم وزن داشت، در حالی که بزرگ‌ترین مدل 2.9 گرم بود. برای مقایسه، وزن حلقه اورا بسته به سایز بین 4 تا 6 گرم است.

قیمت گلکسی رینگ سامسونگ چقدر می تواند باشد؟

در یک کلام: گران. تکنولوژی پیشرفته مورد نیاز برای تبدیل یک حلقه کوچک به یک ردیاب تناسب اندام قابل دوام هزینه زیادی دارد. ما تمایل داریم قیمت‌هایی مشابه با گجت‌های پوشیدنی را شاهد باشیم.

آخرین Oura Ring 3 از 299 دلار شروع می‌شود و برای دسترسی به مجموعه کامل ویژگی‌های آن به اشتراک ماهانه نیاز دارد. سامسونگ هنوز سرویس اشتراکی را برای خط گلکسی واچ خود اتخاذ نکرده است و ما امیدوارم که با Galaxy Ring به این روند نپیوندد.

برچسب‌ها:

نظر شما