شناسهٔ خبر: 66789487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مردم دارالمومنین کاشان به سوگ خادم‌الرضا(ع) نشستند

ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در جوار چایخانه امام رضا(ع)

به‌دنبال حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور مردمی و خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه، مردم دارالمؤمنین کاشان با شرکت در ویژه برنامهٔ گرامیداشت «شهدای خدمت» در جوار چایخانه امام رضا (ع) در پارک آیت‌الله مدنی به سوگ نشستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، شامگاه سه شنبه یکم خرداد، به دنبال حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور مردمی و خادم‌الرضا آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه، مردم دارالمؤمنین کاشان با شرکت در ویژه برنامهٔ گرامیداشت «شهدای خدمت» در جوار چایخانهٔ امام رضا (ع) در پارک آیت‌اله مدنی به سوگ نشستند.

این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، مدیران و مسئولان شهری و اقشار مختلف مردم به همّت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مدیریت کانون‌های خدمت رضوی کاشان با اجرای حسین جعفری‌راد همراه با مداحی محسن افشاری و آئین پرچم گردانی خادم یاران رضوی برگزار شد.

کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت و با بیان خصوصیات رئیس جمهور محبوب و مردمی اظهار کرد: به فرمایش رهبر انقلاب همه کارهای کشور ان‌شاءالله انجام خواهد شد و این اتفاقات خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

این مراسم با تلاوت قرآن توسط محمد عسگری آغاز شد و مردم و مسئولین با قرائت فاتحه، یاد شهدای خدمت را گرامی داشتند و گروه موزیک یاحسین (ع) کاشان با نواختن مارش عزا، فضا را محزون کردند.

محمدجواد صادقی در این مراسم روایتگر فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا شد و افزون بر نواخوانی سیدمحسن سعادت‌دار، تلاوت قرآن مجلسی توسط استاد پهلوانی و اجرای سرود توسط گروه‌های صراط و مهر ولایت، گروه دمام زنی نینوای کاشان به هنرنمایی پرداخت و اعضای جمعیت هلال احمر کاشان نیز با اهدای گل به یادمان خادم‌الرضا (ع) آیت الله رئیسی یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

نظر شما