شناسهٔ خبر: 66788929 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شربیانی:

شهید رئیسی نمونه منحصر به فرد یک مسئول مجاهد و کارگزار مخلص و مصلح بود

صاحب‌خبر -
شهید رئیسی نمونه منحصر به فرد یک مسئول مجاهد و کارگزار مخلص و مصلح بود
خبرگزاری آریا - عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهید رییسی نمونه منحصر به فرد یک مسئول مجاهد و کارگزار خستگی‌ناپذیر، مخلص، با ارزش و مصلح بود.

به گزارش خبرگزاری آریا ، جعفر بندی شربیانی در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و دیگر شهدای خدمت، اظهار کرد: ساعت ها می توان اثبات کرد که ایشان نمونه منحصر به فرد یک مسئول، کارگزار مجاهد و خستگی ناپذیر، مخلص، با ارزش و مصلح بود. سرفصل مشترک تمام کسانی که در مورد منش، شخصیت و سبک سیاسی شهید رئیسی سخن گفتند، اخلاص ایشان بود.
وی افزود: آنچه ایشان را خاص می کند اخلاص در برابر امامین انقلاب است؛ با این معیار خلوص شهید رئیسی به این دو امام بزرگوار خاص و استثنایی بود و جزو خالص ترین کارگزاران به شمار می رفت.
شربیانی با بیان اینکه بعضا شکافی به نام دوگانه قدرت در سطوح بالای نظام مطرح می شد و مورد طمع دشمنان بود، تصریح کرد: شهید رئیسی با درایت محض خط بطلان روشنی بر این شکاف کشید و اجازه نداد چنین شکافی در دولت قابل طرح باشد و امکان ظهور و بروز چنین موضوعی را با تبعیت از مقام معظم رهبری فراهم نکرد.
وی ادامه داد: مردمی بودن شهید رئیسی یکی از ویژگی های ایشان و ناشی از درک مشکلات مردم بود. رفع مشکلات اقتصادی از دغدغه های شان به شمار می رفت و در سیاست ها و سخنرانی ها و برنامه های خود، این موضوع را در دستور کار داشت.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ایشان درست رفتار و حرکت کرد و شهادتش نماد حقانیت جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: در این حادثه رسوایی اپوزیسیون را هم برای چندمین بار در برابر ملت ایران شاهد بودیم. به طوری که وقتی این اپوزیسیون این بار نیز وارد صحنه شد، نوع مواجهه جامعه و مردم قدرشناس ایران با این مصیبت موجب رسوایی آنها شد.
انتهای پیام/

نظر شما