شناسهٔ خبر: 66788898 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تمهیدات ویژه آتش‌نشانی در مراسم تشییع شهدای خدمت

اقتصاد ایران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تمهیدات ویژه آتش‌نشانی در مراسم تشییع شهدا در تهران خبر داد و گفت: مجموعاً ۳۰۰ آتش‌نشان در ۷۰ نقطه از مسیر تشییع حاضر خواهند بود.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت وگو با خبرنگار مهر، از تمهیدات ویژه آتش‌نشانی در مراسم تشییع شهدا در تهران خبر داد و گفت: فردا مراسم پیکر شهیدان آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار خواهد شد و سازمان آتش‌نشانی تلاش خود را برای تأمین ایمنی این مراسم به کار خواهد بست.

وی افزود: مجموعاً ۳۰۰ آتش‌نشان در ۷۰ نقطه از حد فاصل چهارراه کالج تا میدان آزادی و معابر اطراف مستقر می‌شوند. آتش‌نشانان با استفاده از ۵۰ دستگاه خودرو سنگین، ۳۰ دستگاه خودرو سبک و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت، جمعاً ۱۰۰ دستگاه انواع خودرو سبک سنگین موتور در مسیر تشییع حاضر خواهند بود.

ملکی همچنین گفت: ۷۰ نفر به صورت گروه‌های دو نفره و پیاده، سی نفر در داخل دانشگاه و چهل نفر در بیرون از دانشگاه در مکان‌های مشخص‌شده مستقر خواهند شد. علاوه بر آن ۱۱ دستگاه خودرو در داخل دانشگاه مستقر می‌شود و بقیه خودروها در مسیر اصلی مشایعت استقرار خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از ساعت ۵ صبح فردا در محل استقرار خودشان حاضر خواهند شد.

ملکی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود ازدحام جمعیت ایجاد شود تقاضای ما از شهروندان این است که همکاری لازم را با نیروهای امدادی داشته باشند و اگر اتفاقی پیش آمد بدون نگرانی، خونسردی خود را حفظ کنند و مراتب را به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر اطلاع دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما