شناسهٔ خبر: 66788743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قیام مردم قم و تکریم از خادم خستگی‌ناپذیر

مردم ولای قم امروز در تکریم از خادم ملت شهید آیت الله رئیسی صحنه‌ای بی‌نظیر را خلق کردند. مردم ولای قم امروز در تکریم از خادم ملت شهید آیت الله رئیسی صحنه‌ای بی‌نظیر را خلق کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم آیین تشییع و تکریم از شهدای خدمت عصر امروز در بلوار پیامبر اعظم قم با حضور خیل عظیم و گسترده مردم ولایی و همیشه در صحنه قم برگزار شد.

ابتدای جمعیت تشییع کنندگان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله بود و انتهای آن نیز در مسجد مقدس جمکران حضور داشتند.

آیین تشییع پیکر رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید آیت الله رئیسی در قم از حدود ساعت ۵ عصر آغاز که به دلیل حضور گسترده مردم خودروی حامل پیکر ایشان بارها در طول مسیر متوقف و در حلقه مردم قرار گرفت.

علاوه بر مردم ولایی و همیشه در صحنه قم مراجع عظام تقلید علما ساتید حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان نیز در این مراسم حضور داشته و با فرزند حوزه شهید آیت الله رئیسی وداع کردند.

در بدو ورود پیکر مطهر شهدای خدمت ین پیکرها به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منتقل و آخرین طواف گرداگرد ضریح کریمه اهل بیت داده شد.

آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید و همچنین آیت الله سبحانی دیگر مرجع تقلید در این مراسم شرکت کرده و با پیکر شهید آیت الله رئیسی وداع کردند.

همچنین در این مراسم خانواده شهید والامقام شهید دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز حضور داشتند که با پیکر این شهید وداع کردند.

وزیر کشور و معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در آیین تشییع شهدای خدمت به قم رفتند.

در طول مسیر تشییع موکب‌های مردمی تشکیل شده بود.

انتهای پیام 

نظر شما