شناسهٔ خبر: 66788109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روایت جالب بچه‌های مسجدِ حاجی‌پیرلو از پاسخ شهید رئیسی به نامه‌هاشان

مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه گفت: حاجی پیرلو منطقه کم‌برخورداری بود و آیت اللَّه رئیسی تنها رئیس جمهوری بود که نامه‌های ما را بی جواب نذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه مسجد جامع حاجی پیرلو  گفت: حس و حال همه مردم منطقه واقعا نگران کننده بود و برای سلامتی رییس جمهور و همراهانش دعا می کردیم تا زنده و سلامت باشند، بعد از اینکه خبر شهادت شهدای خدمت شنیده شد همه مات و مبهوت ماندیم چرا که نمی توانستیم قبول کنیم که این افراد از میان ما پر کشیدند و این علاقه و توجه به «شهدای خدمت» نشان از خدمت والای ایشان بود.

 عسگر نژاد عباسی   افزود: آیت الله رئیسی از همان ابتدا به درخواست های محرومین و قشر پایین جامعه اهمیت زیادی میدادند و با توجه به اینکه منطقه حاجی پیرلو یکی از مناطق کم برخوردار ارومیه محسوب می شود وقتی از مردم در مورد سید محرومین می پرسیدیم میگفتند ایشان تنها رییس جمهوری  بودند که نامه های آنها را بی جواب نزاشتند.

عباسی بیان کرد: از دیگر اقدامات شایسته ایشان رفع موانع تولید بود که با گشایش آن بخش عظیمی از مردم بیکار دوباره مشغول کار شدند و همچنین مشکلات دریاچه ارومیه هم به لطف خدا و پیگیری های شهید جمهور به ثمر رسید.

 

نظر شما