شناسهٔ خبر: 66788086 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

تیک‌تو تعهد داد: بازی GTA 6 تأخیر نمی‌خورد

صاحب‌خبر -
گروه فناوری: شرکت Take-Two Interactive، ناشر جی‌تی‌ای، با وجود چالش‌های ذاتی توسعه‌ی بازی، از انتشار این بازی در پاییز ۲۰۲۵ اطمینان دارد؛ به‌طوری که استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، می‌گوید: «ما پنجره‌ی زمانی انتشار را کوتاه‌تر کرده‌ایم.»
زلنیک در ادامه‌‌ می‌گوید: «عناصری وجود دارند که می‌توان آن‌ها را اندازه‌گیری کرد، مانند تعداد اشکالات بازی و همه‌ی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قبل از انتشار، تعداد اشکالات را تا حد ممکن کاهش دهیم. با این حال، در مورد یک بازی فوق‌العاده که انتظارات خارق‌العاده‌ای از آن وجود دارد، موضوع فقط اشکالات نیست، بلکه خلق تجربه‌ای خواهد بود که هیچ‌کس تا به حال ندیده است.»
مدیرعامل Take-Two بیان کرد که تاکنون ۲۰۰ میلیون نسخه از GTA V فروخته است تا این بازی دومین بازی پرفروش تاریخ لقب بگیرد. او امید دارد با معرفی GTA 6 رکوردها جابه‌جا شوند و این بازی جایگاه پرفروش‌ترین بازی تاریخ را از ماینکرفت بگیرد.
هنوز از زمان و قیمت بازی GTA 6 اطلاعاتی موجود نیست و راک‌استار تاکنون به‌جز یک تیزر ۹۰ ثانیه‌ای، چیز دیگری از GTA 6 منتشر نکرده است؛ اما طبق بیانیه‌ی رسمی این شرکت، جی‌تی‌ای ۶ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

نظر شما