شناسهٔ خبر: 66787852 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشورهای خارجی در مشهد

سرکنسول‌ها و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم مشهد با حضور در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه، دفتر یادبود شهدای خدمت را امضا کردند.

صاحب‌خبر -

امروز سه‌شنبه اول خردادماه دفتر یادبودی در محل نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور به مناسبت شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، دکتر امیرعبداللهیان و همراهان ایشان گشوده شد.

سرکنسول‌ها و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم مشهد از کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، عربستان و رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد (UNHCR) در محل نمایندگی حضور پیدا کرده و با اهدای تاج گل و امضای دفتر یادبود، مراتب همدردی و تسلیت خود را در خصوص این ضایعه اسف‌بار ابراز کردند.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی وزارت خارجه در مشهد، همچنین شهردار مشهد مقدس، مدیران شهرداری و رئیس و اعضای شورای شهر نیز با حضور در دفتر نمایندگی و اهدای تاج گل مراتب همدردی و تالم خود را ابراز کردند.

تعداد زیادی از مدیران استانی از جمله مدیرکل صمت، مدیرکل جهاد کشاورزی، رئیس اتاق بازرگانی، معاون بین‌الملل آستان قدس رضوی، مدیرکل گمرک مشهد و ناظر گمرکات استان، مدیرکل اتباع استانداری و مدیرعامل اتحادیه کشاورزی و دامداران استان نیز در دفتر نمایندگی وزارت خارجه حضور به هم رسانده و ضمن همدردی با خانواده وزارتخانه، مراتب تسلیت خود را ابراز کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما