شناسهٔ خبر: 66787285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقویت تعامل و همراهی دولت و مجلس در دوران ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شهادت آیت‌الله رییسی گفت: تعامل و همراهی دولت و مجلس در طول دوران ریاست ایشان در قوه مجریه به‌عینه مشاهده و این امر بی‌نظیر موجب حل بسیاری از مشکلات هم‌وطنان و حوزه اجرایی کشور در این مدت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  روح‌الله حضرت‌پور   ضمن تسلیت به‌مناسبت حادثه سقوط بالگرد ریاست‌جمهوری اظهار کرد: شهدای خدمت در یکی از دورافتاده‌ترین مکان‌ها از مرکز کشور و در راه خدمت به هم‌وطنان خود آسمانی شدند و راه شهادت را برگزیدند.

وی افزود: خدمات و زحمات آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) به‌عنوان خادم حقیقی ملت بزرگ ایران از اذهان پاک نخواهد شد، چرا که او هیچ‌گونه محدودیتی درباره خدمت‌رسانی به هم‌وطنان برای خود و تیم اجرایی و مجموعه دولت قائل نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تعامل و همراهی دولت و مجلس در طول دوران ریاست ایشان در قوه مجریه به‌عینه مشاهده شد و این امر بی‌نظیر موجب حل بسیاری از مشکلات هم‌وطنان و حوزه اجرایی کشور در این مدت شد.

حضرت‌پور تصریح کرد: تا سال‌ها ثمرات حضور آیت‌الله رئیسی در رأس قوه مجریه کشور ملموس خواهد بود و ملت شریف ایران از این مدت هرچند کوتاه در آینده و طی سالیان طولانی نیز بهره‌مند خواهند شد.

وی عنوان کرد: شهادت سیدمحبوب آذربایجان حضرت حجت‌الاسلام آل‌هاشم نیز داغ دیگری بود که مردم آذربایجان را اندوهگین ساخت و آوازه مردم‌داری و آغوش باز این سید مهربان برای همه گروه‌ها، جریان‌ها و عموم مردم به یقین در تاریخ ماندگار خواهد شد.

حضرت‌پور با اشاره به شهادت وزیر امور خارجه یادآور شد: ایشان جز شخصیت‌های برجسته و تکرار نشدنی در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی کشور بودند که فقدان این مرد مجاهد ضایعه‌ای بسیار بزرگ برای دستگاه دیپلماسی عزتمند و مقتدر کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای نیز به مالک رحمتی استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی داشت و یادآور شد: این خادم جوان و پرتلاش فردی بود که در دوران کوتاه استانداری‌شان لحظه‌ای به صندلی استانداری تکیه نزد، بلکه حضور در جمع مردم حتی در دورافتاده‌ترین نقاط استان را به‌عنوان مشی خدمتگزاری خود انتخاب کرد و در این راه نیز عاشقانه جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبودش شتافت.

حضرت‌پور با بیان عرض تسلیت مجدد به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های جان‌باختگان و عموم ملت بزرگ ایران از سوی خود و به نمایندگی از مردم شریف ارومیه خاطرنشان کرد: به یقین با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران هیچ‌گونه دل نگرانی از بابت مدیریت کشور نداشته و خادمان ملت نیز در مجموعه دولت، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح در راستای تداوم خدمتگزاری به ملت راه شهدای خدمت را ادامه و به تأسی از این شهدا در راستای کسب رضایتمندی هم‌وطنان بیش از پیش ساعی خواهند بود.

نظر شما