شناسهٔ خبر: 66787232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید رئیسی یک الگوی عملیاتی ماندگاری ارائه کرد

معاون سیاسی- امنیتی استانداری قزوین، گفت: شهید رئیسی توانست در این مقطع از انقلاب اسلامی که مقطع بسیار حساسی در تاریخ است، یک الگوی عملیاتی ماندگاری ارائه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های استان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، عنوان کرد: حقیقتا کاری که رئیسی در مدت تقریبا 3 سال خدمتشان در پست ریاست جمهوری برای مردم انجام داد در تاریخ ثبت و ماندگار و ابدی خواهد شد، چرا که در آنچه ما در این مدت کوتاه از حجم تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و مشی فکری اخلاقی و مدیریتی وی دیدیم، ذره‌ای از فرصت خدمت را صرف پرداختن به حواشی، طعنه‌ها و ناسپاسی‌هایی که گاهی صورت می‌گرفت نکرد.

وی افزود: وی به معنای واقعی حکمرانی شایسته و قابلی را ترسیم و امیدها را زنده کرد و در این مسیر خستگی ناپذیر بود و ذره‌ای کم نیاورد، رئیسی در این مقطع از انقلاب اسلامی که مقطع بسیار حساسی در تاریخ است، توانست یک الگوی عملیاتی ماندگاری ارائه کند. خادم الرضا در بطن مردم و تشنه خدمت به مردم و شنیدن درد آنان بود.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری قزوین، تاکید کرد: اکنون ما بیش از گذشته مسئولیت داریم و همه باید تلاش کنیم.

کاظمی ادامه داد: شکر خدا ظرفیت‌های قانونی کشور و بسیار بالاست و این مسئله در قانون اساسی پیش‌بینی شده است، بنابراین امروز با شهادت رئیس جمهور هیچ اختلالی در مسیر حرکت ملت بزرگ ایران و مدیریت کشور به وجود نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: به امید خدا از این مقطع نیز که مقطع بسیار سختی است، عبور خواهیم کرد، اما نگرانی جدی ما در حوزه مدیریت افکار عمومی و رسانه است، باید مراقب باشیم گاهی نوع حرف زدن‌ها و قضاوت‌ها و گاهی نوع مطالبات‌مان سبب نگردد برخی حریم‌ها را نادیده گرفته و بشکنیم.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری قزوین ملاحظات اساسی و سیاست‌های رسانه‌ای را در تدوین حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهانش را این‌ چنین اعلام کرد: حوزه رسانه باید بر خدمات برجسته رئیسی و روحیه مردم‌گرایی و فسادستیزی وی تاکید داشته و از رئیس جمهور شهیدمان در قالب شهیدان رجایی و سلیمانی تصویرسازی کنند.

کاظمی ادامه داد: برنامه‌های زیادی طرح ریزی شده برای اینکه کشور را در این شرایط، دچار التهاب کنند و هزینه‌هایی برای ما بتراشند که عبور از این بزنگاه را برای ما سخت کنند. بنابراین تجمعات مردمی در سوگ شهیدان و بروز و ظهورهای مردم بسیار مهم است.

وی یادآور شد: بنده به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان به‌زودی رسماً مسئولیت تشکیل ستاد انتخابات استان را عهده‌دار خواهم شد و وارد فرایند انتخابات ریاست جمهوری می‌شویم و به امید خدا به نحو مطلوب آن را با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها در کشور برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری قزوین، ضمن تاکید بر اعتبارزدایی از عملیات رسانه‌ای ضدانقلاب با برجسته‌سازی همدردی جهانی با ایران، گفت: رسانه‌ها باید سعی کنند از خط تبلیغی معاندین در مقصر نمایی نهادها و مسئولین کشور در وقوع و مدیریت حادثه پرهیز کنند.

کاظمی ابراز امیدواری کرد که خداوند به دل‌های همه مومنین و همه ملت عزیز ایران که حقیقتاً جریحه‌دار شده است، تسلی و سکینه‌ای نازل کند و ما بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان شاهد تحقق آخرین اهداف انقلاب اسلامی در منطقه و در سراسر عالم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما