شناسهٔ خبر: 66787153 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

پورتال پرحاشیه نیویورک پس از تعطیلی موقت، بار دیگر فعال شد

صاحب‌خبر -
گروه فناوری: مسئولان نیویورک و دوبلین که اخیراً پورتال ارتباطی این دو شهر را به‌دلیل رفتارهای نامناسب برخی از مردم تعطیل کرده بودند، با اعمال تغییراتی، بار دیگر آن را فعال کردند.
ایده‌ی برقراری ارتباط مستقیم و تصویری بین مردم شهرهای مختلف، روی کاغذ عالی به‌نظر می‌رسد. در حالت ایدئال افراد ازطریق پورتال نصب‌شده در دو شهر نیویورک و دوبلین در دو طرف اقیانوس اطلس می‌توانستند برای هم دست تکان دهند، بچه‌ها و حیوانات خانگی‌شان را به یکدیگر نشان دهند و تجربیات مشترکی داشته باشند.
بخش قابل‌ توجهی از بازدیدکنندگان پورتال، رفتار مناسبی داشتند، اما همان‌طور که در دنیای واقعی انتظار می‌رود، برخی افراد رفتارهای هنجارشکن از خود نشان دادند که ازجمله می‌توان به نمایش ویدیو حمله‌ به برج‌های دوقلو و برهنه‌شدن اشاره کرد. به‌همین دلیل مسئولان دو شهر دوبلین و نیویورک تصمیم گرفتند پورتال را به‌طور موقت خاموش کنند.
به‌نوشته‌ی تک‌کرانچ، مسئولان دو شهر نیویورک و دوبلین برای جلوگیری از بروز مشکلات، نرده‌ای موقت اطراف آن کشیده‌اند تا مردم نتواند بیش‌ازحد نزدیک شوند و جلوی دید سایرین را بگیرند. علاوه‌براین، یک یا دو راهنما برای هدایت بازدیدکنندگان و تشویق آن‌ها به تعاملات دوستانه در محل پورتال حضور دارند. در نهایت ساعت فعالیت پورتال در نیویورک از ۶ صبح تا ۴ عصر و در دوبلین از ۱۱ صبح تا ۹ شب خواهد بود.

نظر شما