شناسهٔ خبر: 66787111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آیت الله رئیسی نگاه متفاوتی به راهیان نور داشت

اقتصاد ایران: اهواز - مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: حضور چندین باره آیت‌الله رئیسی در مناطق عملیاتی و نگاه متفاوت وی به راهیان نور از جمله مواردی است که بارها شاهد بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا حاجتی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: از میان صدها برنامه تنظیم شده تنها ۴۳ برنامه شاخص را به مناسبت چهل و سومین سالگرد فتح خرمشهر در قالب یک پوستر استانی به دستگاه‌های مختلف اعلام کردیم تا بر اساس شرایط خودشان بتوانند نسبت به انجام آنها اقدام کنند.

وی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور به توجه وی و پیگیری‌های صادقانه رئیس دولت سیزدهم به حوزه‌های دفاع مقدس به خصوص در خوزستان اشاره کرد و اظهار کرد: حضور چندین باره آیت‌الله رئیسی در مناطق عملیاتی جنوب و نگاه متفاوت وی به راهیان نور از جمله مواردی است که ما بارها شاهد آن بودیم.

حاجتی بیان کرد: قبل از این حادثه تلخ ملی، جلسات، مصوبات و برنامه ریزی خوبی برای انجام صدها ویژه برنامه به مناسبت سوم خرداد و چهارم خرداد در استان صورت دادیم که بی شک خیلی از آنها با توجه به فضای حاکم در کشور انجام نخواهند گرفت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تمامی برنامه‌های اعلام شده با پیوست شرایط حاکم بر جامعه و همراه با عزای عمومی در بسترهایی معنوی و ارزشی انجام خواهند گرفت.

وی افزود: همه اهالی پایتخت دفاع مقدس به خصوص شهروندان خرمشهری و دزفولی، قدردان زحمات رئیس جمهور فقید هستند و خاطرات حضور دولتمردان خدمتگزارشان را در این شهرهای مقاوم فراموش نمی‌کنند و به بهانه این مناسبت‌های ارزشی، با روح بلند و ملکوتی شهدای خدمت، تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما