شناسهٔ خبر: 66786843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی در پی شهادت آیت الله رئیسی

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه ایشان را تسلیت گفت. نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
مَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا 
در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، احیاگر شهید و رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.
رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران و این احیاگر شهید که پایه گذار نهضت احیای واحدهای اقتصادی در دولت بود و با توجه ایشان بسیاری از کارخانه ها و کارگاههای تولیدی احیا شد.
اینجانب در کمال تالم و تاثر، عروج رییس جمهور محبوب، خدوم و جهادی حضرت آیت الله رییسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه ، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر ( عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم و به ملت وفادار و قدرشناس و عزیزمان اطمینان می دهم مسیر پر افتخار و خدمت ایشان با استعانت از خدای متعال  ادامه خواهد داشت.

سید امیرحسین مدنی
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور
و نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی

انتهای پیام/

نظر شما