شناسهٔ خبر: 66786328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی:

مردم با حضور پرشور در انتخابات با انقلاب تجدید میثاق می کنند

بهارستان- منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قشقاوی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در سوگ کسانی نشسته است که حقیقتاً لایق شهادت بودند. عزیزانی که جان خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی فدا کردند و بدون هیچ چشم داشتی، خالصانه برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا نزد خداوند متعال، اضافه کرد: بی‌شک اجر و پاداش این شهیدان والامقام، هم ردیف انبیا و اهل بیت (ع) خواهد بود و خداوند متعال به واسطه نثار جانشان در راه رضای خود، به آن‌ها مقام والایی عطا خواهد فرمود.

قشقاوی در ادامه سخنان خود با تأکید بر درایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، گفت: با وجود این ضایعه عظیم، ملت ایران همچنان در مسیر انقلاب اسلامی گام برخواهند داشت، رهبر معظم انقلاب با تدبیر و حکمت خود، کشتی انقلاب را در پرتلاطم‌ترین امواج هدایت می‌کنند و یقیناً با هوشیاری و بصیرت ایشان، خللی در روند خدمت رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به حماسه آفرینی مردم در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، خاطرنشان کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام، حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد و در ادامه این راه، با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید پیمان خواهند نمود.

بر اساس این گزارش این مراسم با مداحی و مرثیه‌سرایی در سوگ شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید به پایان رسید.

نظر شما