شناسهٔ خبر: 66785843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار شهر کازان روسیه:

شهر کازان روسیه با مردم ایران در سوگ است

شهردار شهر کازان روسیه در پیام مکتوب به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن ابراز تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی با مردم ایران گفت: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» نقش ارزنده‌ای در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران ایفا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، ایلسور متشین شهردار شهر کازان روسیه در پیام مکتوب به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن ابراز تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی با مردم ایران، اظهار کرد: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» نقش ارزنده‌ای در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران ایفا کرد.

وی در پیام خود به شهردار شیراز افزود: به نمایندگی از شورای شهر، کمیته اجرایی و شهروندان کازان، مراتب تسلیت صمیمانه و همدردی قلبی خود را بابت فقدان سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، تقدیم دوستان، بستگان و مردم عزیز ایران می‌کنم.

شهردار شهر کازان روسیه با تاکید بر نقش ارزنده رئیس‌جمهور سید ابراهیم رئیسی در توسعه، رفاه، امنیت و ثبات ایران تصریح کرد: ایشان به‌عنوان یک سیاستمدار و رهبر برجسته، سزاوارانه مورداحترام هم‌وطنان خود بود و اعتبار ویژه‌ای در سطح بین‌المللی داشت.

ایلسور متشین ادامه داد: رئیس‌جمهور «سید ابراهیم رئیسی» سهم بسزایی در توسعه روابط ایران و روسیه داشت و نه‌تنها یک چهره سیاسی ممتاز که یک شخصیت جامع و الگویی برای انسان‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه کازان نیز با مردم ایران در سوگ است، در بخش پایانی پیام خود اضافه کرد: در این لحظات سخت و دشوار، ضمن اعلام مراتب همدردی صمیمانه و حمایت خود به خانواده درگذشتگان این حادثه و مردم ایران، برای همه در برابر این فقدان غیرقابل‌جبران، قدرت معنوی آرزومندم.

به گزارش ایمنا؛ دپارتمان روابط خارجی نانجینگ چین نیز با ارسال پیامی به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، مراتب تسلیت قلبی و همدردی عمیق شهرداری و شهروندان شهر متبوع خود را بابت حادثه ناگوار از دست دادن رئیس جمهور و همراهانشان اعلام کرد.

نظر شما