شناسهٔ خبر: 66785466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازیکن بهتر داریم و به تو نیازی نیست

دلیل خط خوردن دیبالا از فهرست آرژانتین مشخص شد

پائولو دیبالا مصدوم نیست و لیونل اسکالونی به دلایل فنی ترجیح داده روی نام او قلم قرمز بکشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا، غایب بزرگ لیست تیم ملی آرژانتین برای کوپا آمه‌ریکاست. دیبالا در فهرست بازی‌های تدارکاتی مقابل گواتمالا و اکوادور در آمریکا حضور ندارد و برای بسیاری عدم دعوت از او از سوی لیونل اسکالونی عجیب است.

2024552

در لیست دعوت شدگان به تیم ملی آرژانتین برای دو بازی دوستانه مقابل اکوادور و گواتمالا، خرونیمو رویی، لیساندرو مارتینز و اسکیل پالاسیوس دیده می‌شود ولی خبری از دیبالا نیست و گفته می‌شود او در فهرست نهایی کوپا آمه‌‎ریکا نیز نخواهد بود.

دیروز دانیله ده روسی، مربی رم، گفت که دیبالا مصدوم نیست، پس مشخص شد خط خوردن او به دلیل مصدومیت نبوده است. دیبالا از 37 دیداری که تا کنون رم در مسابقات سری آ انجام داده، در 27 بازی حضور داشته و در 24 بازی نیز فیکس بوده است. او در 18 بازی نیز تعویض شده است. در فصل جاری او 13 گل (تقریبا هر دو بازی یک گل) به ثمر رسانده و 9 پاس گل نیز داده است.

طبق ادعای رسانه‌های آرژانتینی هنوز ممکن است یک بازیکن دیگر به فهرست نهایی برای کوپا اضافه شود، اما او دیبالا نیست. ظاهراً، کادر مربیگری آلبی سلسته معتقد است در پست دیبالا ترافیک بازیکن وجود دارد و به او نیازی نخواهد بود. پست هافبک و پشت مهاجمان با والنتین کاربنی، آنخل کوریا، نیکلاس گونزالس و جیوانی لو سلسو (اگر مسی را حساب نکنیم) به خوبی پوشش داده شده و تصمیم برای حذف نام دیبالا قطعی است.

نظر شما