شناسهٔ خبر: 66785394 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قالیباف در صحن مجلس:

شهید رئیسی بیشترین همت را برای همدلی دولت و مجلس داشت

زهرا علیدادی

رئیس مجلس گفت: شهید رئیسی در این چند سال متواضعانه برای هماهنگی و همدلی بین دولت و مجلس بیشترین همت را داشت تا فقط و فقط حل مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه اول خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، گفت: در ابتدا دلتنگی خود را از جای خالی دوست و برادر پرتلاشم خادم الرضا و سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله دکتر رئیسی ابراز کنم. شهادت می‌دهم در این چند سال او متواضعانه برای هماهنگی و همدلی بین دولت و مجلس بیشترین همت را داشت تا فقط و فقط حل مشکلات مردم را پیگیری کنیم و ما در مجلس نیز تلاش کردیم در همین مسیر بیشترین کمک و همراهی را با دولت پرتلاش و خدمتگزار ایشان انجام دهیم.

وی بیان کرد: درجات او به‌دلیل خدمت بی‌منت به مردم در پیشگاه الهی، متعالی است و با دعای رهبر انقلاب و مردم نجیب ایران، میهمان سفره پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) خواهد بود و این افتخار برای این شهید بزرگوار بس، که آغاز دولت سیزدهم در دهه کرامت و ولادت حضرت علی ابن موسی رضا (ع) آغاز شد و شهادت خود را نیز در شب ولادت آن حضرت دریافت کرد.

نظر شما