شناسهٔ خبر: 66785283 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

برگزاری اولین دوره آموزش داوطلب در سالجاری

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از برگزاری دوره آموزش آتش نشان داوطلب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان موسی الرضا صفری با اشاره به اعلام فراخوان و ثبت نام داوطلبان برای آموزش در زمینه آتشنشانی اظهارکرد:دوره آموزش مقدماتی آتش‌نشان در مرکز آموزش شهروندی برگزار شد. این دوره‌های آموزشی با هدف ترویج سطح ایمنی، آشنایی با انواع آتش‌سوزی و روش‌های اطفای حریق برای شهروندان به صورت مستمر و در گروه های ۲۵ نفره از نفرات ثبت نام شده برگزار می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان بیان کرد: دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب نیز با اهداف فوق با حضور تعدادی از شهروندان به صورت نیمه‌وقت با سر فصل‌های ایمنی ، تئوری حریق خاموش‌کننده‌های دستی ، زیر نظر اساتید و مربیان حوزه آموزش آتش نشانی گرگان و با صدور گواهی نامه معتبر برگزار شد.

وی افزود: شهروندان با آموزش و ارتقای سطح فرهنگ و ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه یا آتش‌سوزی با داشتن اطلاعات لازم در لحظات اولیه آتش‌سوزی اقدامات اولیه مؤثری را خواهند داشت و از بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری می‌کنند .

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام این دوره می‌توانند همه روزه به مرکز آموزش شهروندی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در چهارراه شهید رجایی مراجعه و یا به شماره ۰۹۲۰۷۲۷۰۱۲۵ پیامک و یا در پیام رسانهای ایرانی مانند ایتا ، سروش و روبیکا مشخصات خود را ارسال کنند .

 

نظر شما