شناسهٔ خبر: 66784399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اعلام برنامه حضور کرجی‌ها در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور

کرج- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: شهروندان کرجی برای حضور در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور صبح چهارشنبه دوم خرداد از مساجد محله‌های موردنظر اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد کاظمینی ظهر سه شنبه در جلسه برنامه‌ریزی تسهیل حضور شهروندان البرزی در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه باید مراسمی در خور شأن و جایگاه آیت‌الله رئیسی داشته باشیم، گفت: مسؤولان با تدبیر باید از ظرفیت‌های مردمی به خوبی برای برنامه‌ریزی در این زمینه استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز عنوان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان باید با بسیج امکانات جهت همراهی با شهروندان کرجی و البرزی استقرار پیدا کنند و آمادگی کاملی در این زمینه داشته باشد.

وی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شهروندان کرجی از مساجد محله‌هایی که مبدا اعزام به مراسم ارتحال امام بوده‌اند جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در روز چهارشنبه ۲ خرداد ماه رأس ساعت ۵ صبح به تهران اعزام می‌شوند.

کاظمینی مسؤولیت اجرایی این امر را بر عهده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز دانست و خاطرنشان کرد: ساعت و نحوه اعزام شهروندان دیگر شهرستان‌های استان البرز را پس از برگزاری جلسات متناظر فرمانداران شهرستان‌ها اعلام خواهند کرد.

مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز نیز بیان کرد: همه ما در استان البرز برای خلق حماسه باشکوه در تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور در تهران تلاش می‌کنیم. در همه برنامه‌ریزی‌ها باید تلاش شود حضور تشکل‌های مردمی در این مراسم پررنگ باشد.

وی عنوان کرد: مردم از شهرستان‌ها و استان‌های مجاور هم در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور حضور خواهند داشت لذا باید تلاش شود تا در بحث جا به جایی شهروندان و تسهیل در این موضوع تدابیر و اقدامات لازم صورت گیرد.

نظر شما