شناسهٔ خبر: 66784193 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

زمان پخش و تکرار سریال هشت و نیم دقیقه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۳ + روزهای پخش

سریال هشت و نیم دقیقه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال هشت و نیم دقیقه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید محصولسال ۱۳۹۵ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این سریال بار اول سال ۱۳۹۶ از شبکه دوم سیما پخش شد و طرفداران زیادی داشت و در جشن حافظ در بخش های مختلف نامزد شد. فیلمنامه این سریال توسط علی دادرس و آزیتا ایرایی با بازنویسی نهایی بابک کایدان به نگارش درآمده.خواننده تیتراژ پایانی این سریال احسان خواجه امیری بوده‌ است. اکنون قرار است این مجموعه از ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین مجموعه گیلدخت می شود.

سریال هشت و نیم دقیقه

از جمله هنرمندان می توان شبنم قلی‌خانی،سام درخشانی،پژمان بازغی،آشا محرابی،الهه حصاری،بهرنگ علوی،فرناز رهنما،سیامک اطلسی و… اشاره کرد.

سریال هشت و نیم دقیقه

در خلاصه سریال آمده پدر و پسری در راه رسیدن به بیمارستان در اثر حادثه از دنیا می‌روند. پزشکی قانونی اعلام می‌کند که پسر ۸٫۵ دقیقه زودتر از پدر جان باخته. بر اساس قانون تمام ارث به پسر کوچکتر، احسان می‌رسد این در حالی است که یکتا، همسر برادرش گرفتار مشکلات مالی می‌شود،معلوم می‌شود که در حقیقت پدر زودتر از دنیا رفته و فرزین، برادر همسر احسان به خاطر دشمنی با یکتا، گواهی پزشکی قانونی را دستکاری کرده و از طرف دیگر، احسان اصلاً رابطه خونی با پدرش ندارد و فرزند خوانده اوست….

سریال هشت و نیم دقیقه

زمان پخش سریال هشت و نیم دقیقه از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۹ قسمتی از ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۴ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

سریال هشت و نیم دقیقه

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما