شناسهٔ خبر: 66783974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی:

شهادت آیت‌الله رئیسی همبستگی بین‌المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی را بیشتر خواهد کرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: شهادت آیت الله رئیسی همبستگی ملی و بین المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی را روز افزون خواهد کرد و دشمنان اسلام در داخل و خارج روز به روز تضعیف و نابود می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام  منصور امامی، با اشاره به این که شهادت مجاهد در راه خدمت به دین و خلق خدا، برافراشته شدن علم توحید است، اظهار کرد: طبق آموزه های اسلامی مؤمن در هر حالی که از دنیا برود شهید است بخاطر این که مؤمن تکلیف مدار است و در هر حال می داند خدا متعال از او چه می خواهد و در این راستا قدم بر میدارد، خصوصاً شخصیت هایی هم چون حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که خدمت گذاری، مجاهدت را مردم داری ایشان را مردم دیدند.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری اسلامی در مسائل اسلامی و جریان مقاومت خوب وارد شدند و امروز پشت گرمی جریان مقاومت به ایران اسلامی مقاوم است و ایران اسلامی در مسیر تعالی کلمه توحید قدم بر می دارد و شهید جمهور به خوبی این را در عمل خود نشان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مجاهدت های شهید رئیسی در خدمت رسانی به مردم موجب شد خدای متعال ایشان را عزیز و بزرگ بکند و شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بحول الله همبستگی ملی و بین المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی را روز افزون خواهد کرد و دشمنان اسلام در داخل و خارج روز به روز تضعیف و نابود می شوند.

وی گفت: امروز به گونه ای شده است که افرادی که کمترین درکی از انسانیت نیز دارند به قتل عام مردم فلسطین واکنش نشان می دهند و این یکی از معجزات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین امامی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به خوبی توانستند خط فکری امامین انقلاب را در موضوع و مسئله مقاومت و فلسطین پیش ببرند و این مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور همیشه باید باز باشد.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان وی به اوج قله سعادت رسیدند و امیدواریم ما هم در این مسیر قدم برداریم و به سعادت برسیم.

این مسئول در ادامه گفت: دشمن سعی می کند هر اتفاقی در کشور می افتد به نفع خودش بهره برداری کند و قطعا این همبستگی ملی باید برای ما پررنگ باشد و عظمت و شکوه این راه اجازه ندهد لجن پراکنی های دشمن سد راه ما باشد.

نظر شما