شناسهٔ خبر: 66783744 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

خبر خوب|

از محدود شدن دامنه نوسان معاملات سهام تا تقدیم اولین مدال طلای جهانی به رئیس جمهور شهید

ایمنا از محدود شدن دامنه نوسان معاملات سهام، تقدیم اولین مدال طلای جهانی پارادوومیدانی به رئیس جمهور شهید، آغاز ثبت نام خرید پنج خودروی برقی، خودکفایی ایران در تعمیر کشتی و پیشرفت ۸۰ درصدی تعداد پروژه‌های خیرساز مدارس اصفهان در بسته خبر خوش می‌گوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبر خوش به سراغ محدود شدن دامنه نوسان معاملات سهام می‌رویم، در ادامه نیز خبری در خصوص تقدیم اولین مدال طلای جهانی پارادوومیدانی به رئیس جمهور شهید توسط ملی‌پوش کشورمان مطرح شده است، همچنین آغاز ثبت نام خرید پنج خودروی برقی در سامانه جدید، خودکفایی ایران در تعمیر کشتی و پیشرفت ۸۰ درصدی تعداد پروژه‌های خیرساز مدارس اصفهان نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

دامنه نوسان معاملات سهام محدود شد

دامنه نوسان معاملات سهام محدود شد

هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تداخل در فرآیندهای بازارهای سرمایه جلسه‌ای تشکیل داد و موضوعاتی از قبیل بررسی درخواست‌های جاری چند نهادهای مالی، موافقت با تغییر سهامداری یک نهاد مالی، اصلاح دستورالعمل مرتبط با صندوق‌های سرمایه گذاری مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین دامنه نوسان معاملات سهام ۲+- درصد و صندوق‌های سهامی ۴+- درصد تعیین شد.

تقدیم اولین مدال طلای جهانی پارادوومیدانی به رئیس‌ جمهور شهید

تقدیم اولین مدال طلای جهانی پارادوومیدانی به رئیس جمهور شهید

امیرحسین علیپور، ملی‌پوش پرتاب وزنه کشورمان در سومین روز مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کوبه ژاپن با ثبت رکورد ۱۴.۶۱ متر توانست اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کند.

وی پس از این افتخارآفرینی، مدال خود را به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید مردمی و خادم برجسته ملت و مجاهد پرتلاش و انقلابی و هیأت همراه او که در سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تقدیم کرد.

آغاز ثبت نام خرید ۵ خودروی برقی در سامانه جدید

آغاز ثبت نام خرید پنج خودروی برقی در سامانه جدید

به تازگی سامانه جدید عرضه خودروهای برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شده است، بر اساس اطلاعیه منتشر شده روی این سامانه «متقاضیان از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ می‌توانند ثبت‌نام انجام داده و یک اولویت از سبد محصولات اعلامی در اطلاعیه بعدی انتخاب کنند. متقاضیان باید از تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کنند.»

بر همین مبنا اکنون اطلاعات پنج خودروی برقی برای عرضه در سامانه بارگذاری شده است، البته آنطور که مسؤولان وزارت صمت اعلام کرده‌اند به مرور به تعداد این خودروها افزوده خواهد شد. خودروهای عرضه شده شامل Sinogold – Tangoo 5، HONGQI - EQM5EV، Honda - ENS1، Audi - Q5، LUNA - GRE و KMC EJ۷ می‌شود.

ایران در تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده است

ایران در تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده است

سلمان ضربی، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: در جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی و جنگ‌تحمیلی، بزرگ‌ترین مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل را ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ کشتی بزرگ‌و کوچک، ۱۷ یونیت نفت و گاز و ۱۹۶۵ فروند کشتی بزرگ را بازسازی کردیم، افزود: در این مجتمع ساخت کشتی‌های بزرگ و کوچک، تعمیرات و بازسازی کشتی‌های کوچک، ساخت سکوهای نفتی در دریا از جمله اولویت‌های در دستورکار است.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران خاطرنشان کرد: در تعمیرات کشتی به خودکفایی رسیدیم و در توسعه میدان نفتی فروزان و فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز با تمام توان و نیروی ایرانی در حال فعالیت هستیم.

تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با اجرای پروژه‌های مدرسه‌یاری خیرین اصفهان

تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با اجرای پروژه‌های مدرسه‌یاری خیرین اصفهان / ‏‬ پیشرفت ۸۰ درصدی تعداد پروژه‌های خیرساز

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در سوم خرداد سال جاری خبر داد و اظهار کرد: خیرین در طرح‌های مدرسه‌یاری و مدرسه‌داری و تجهیز مدارس مشارکت بسیار مطلوبی دارند.

وی با اشاره به فعالیت خیران در حوزه تجهیز مدارس افزود: به دنبال آن هستیم که فرزندان‌مان در یک مکان ایمن، استاندارد و با نشاط تحصیل کنند، در حال حاضر دانش‌آموزان در تمام مدارس حضور دارند، اما باید تلاش کنیم تا فضای بهتر و ایمن‌تری برای دانش‌آموزان تأمین کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون اینکه امروز خیران مدرسه‌ساز نه‌تنها در ساخت مدرسه، بلکه در تعمیرات، بهسازی، تجهیزات و حتی در حوزه فرونشست وارد شده‌اند، تصریح کرد: تعداد پروژه‌های خیرساز بالغ بر ۴۲۵ پروژه است که پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه موتور عدالت آموزشی با خیران مدرسه‌ساز اجرایی خواهد شد، افزود: در برنامه هفتم اعتبار بسیار خوبی را برای اتمام طرح‌های نیمه تمام اجرایی کردند.

نظر شما