شناسهٔ خبر: 66783739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اهرم:

نتیجه عملکرد شهید آیت الله رئیسی آرامش خاطر رهبری بود

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: نتیجه عملکرد شهید رئیسی و خدماتی که برای رضای خدا و مردم انجام می‌داد، آرامش خاطر رهبری را به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام ره در تنگستان ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانش عنوان داشت: شهادت رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و همراهان، ضایعه بزرگ برای ملت و کشور اسلامی است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: نتیجه عملکرد شهید رئیسی و خدماتی که برای رضای خدا و مردم انجام می‌داد، آرامش خاطر رهبری به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی تا همیشه تاریخ در اذهان ملت مبارز و انقلابی ایران زنده است، عنوان داشت: شخصیت ممتاز و الهی امام خمینی (ره) منشأ برکات بزرگی برای مردم ایران و مسلمانان جهان بوده است.

امام جمعه اهرم تصریح کر: برگزاری این مراسم سالگرد حضرت امام ره نشان از ابراز ارادت ما به معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه ما برای طی کردن راه سعادت به زنده نگهداشتن یاد امام و شهدا نیاز داریم، یاد آور شد: ما باید دائماً از خداوند استقامت طلب کنیم تا بتوانیم راه نورانی امام ره انقلاب و شهدا را ادامه دهیم.

پهلو زاده با اشاره به تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن همراهی مردم با راه امام و شهدا، تصریح کرد: پر رنگ شدن مراسم‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در همه نقاط کشور برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن بسیار مهم و تأثیرگذار است.

نظر شما