شناسهٔ خبر: 66783550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده کل ارتش:

آیت‌الله رئیسی نعمت خداوند برای ملت، محرومان و مستضعفان بودند

سرلشکر موسوی گفت: توکل، ولایتمداری، صداقت، سعه صدر، حوصله، آرامش، دلسوزی، امید، جدیت برای اعتلای کشور و انقلاب، رفع مشکلات مردم در اعمال و رفتار شهید آیت الله رئیسی به وضوح دیده می‌شد‌.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با رسانه ملی ضمن تسلیت حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور و هیات همراه اظهار داشت: این حادثه بسیار ناگوار و غم انگیز را به محضر فرمانده معظم کل قوا( مدظله العالی) و ملت عزادار ایران و محرومان عالم تسلیت عرض می‌کنم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ايران، سربازان و نیروهای مسلح خود را خادم ملت بزرگ ایران می‌دانند و هر کاری که بتوانیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور عزیزمان و مردم انجام می‌دهیم و آن را توفیق الهی می‌دانیم.

فرمانده کل ارتش در ادامه به مجاهدت ها و اقدامات شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد و افزود: آیت الله رئیسی یک نعمت خداوند برای ملت و محرومان و مستضعفان بودند.

وی اضافه کرد: توفیق داشتیم که در موارد بسیار زیادی در مسائل مرتبط و مختلفی با آیت الله رئیسی محشور و در جلسات مداوم شورای عالی امنیت ملی در محضر شهید آیت الله رئیسی بودیم.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌هایی که در شهید آیت الله رییسی واقعا برجسته بود توکل، ولایتمداری، صداقت، سعه صدر، حوصله، آرامش، دلسوزی، امید، جدیت برای اعتلای کشور و انقلاب، رفع مشکلات مردم در همه اعمال و رفتارشان به وضوح دیده می‌شد‌.

فرمانده کل ارتش در ادامه به بیان خاطره‌ای از شهید آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: این حادثه‌ای که پیش آمد یک بخشی مربوط به تحرک فوق العاده شهید آیت الله رئیسی بود که مرتب به همه جای کشور می‌رفتند تا به مشکلات مردم عزیزمان رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: در سفری که شهید آیت الله رئیسی به‌ جاسک تشریف آورده بودند بیاد دارم که هوا بسیار گرم و سفری بسیار فشرده بود. بنده به همراه ایشان توصیه کردم که شما به فکر سلامتی ایشان باشید. همراهان آنها گفتند آقای رئیس جمهور گفتند که ما برای خدمت به محرومان حتی یک دقیقه را نباید از دست بدهیم.

سرلشکر موسوی افزود: در ادامه آن برنامه فشرده نیز در مسجد منطقه جاسک برنامه فشرده ای داشتند و تعداد زیادی از کودکان آمدند دور آقای رئیسی جمع شدند و دیدم که با مهربانی و حوصله با آنها وارد گفتگو شدند و احساس خستگی را در وجود ایشان نمی دیدیم.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: علاقه شهید آیت الله رئیسی به مردم ، پیشبرد کارها، انقلاب و نظام بسیار زیاد بود تا به سرعت عقب ماندگی ها جبران شود و در همه این رفتارها را در وجود ایشان می دیدیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بدانند که آشیانه جمهوری اسلامی ایران بهترین و زبده ترین خلبانان و عناصر فنی را در اختیار دارد. شهید خلبان مصطفوی بیش از ۱۵ سال سخت ترین ماموریت را انجام داد و یکی از بهترین خلبانان کشورمان بود.

سرلشکر موسوی در ادامه با ادای احترام به محضر شهید آیت الله آل هاشم افزود: آیت الله آل هاشم یک انسان کم نظیر، مجاهد دائم در میدان و مسئولی ساده زیست بود و از سال های اول جنگ تحمیلی با ایشان آشنایی داشتم و یک عالم فوق العاده مهربان که به ساده ترین شکل با همه ارتباط برقرار می‌کرد.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ايران به شهید آیت الله ال هاشم مدیون است و همه آحاد و خانواده ها نسبت به ایشان عشق و علاقه دارند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به مجاهدت های شهید حسین امیر عبداللهیان گفت: آقای امیرعبداللهیان وزیر جهادی و انقلابی امور خارجه با روحیه خاص خود در میدان ها حاضر و میدان دیپلماسی را به بهترین شکل پیش می بردند.

سرلشکر موسوی با اشاره به سر تیم حفاظت رئیس جمهور نیز گفت: سردار موسوی دوست و پسر عموی عزیز ما بود که سال های سال به دنبال شهادت بود.

وی یادآور شد: ما از این وقایع در تاریخ اسلام و انقلاب کم ندیدیم و حتما اینها با الطاف خفیه الهی به قدرت و انسجام ملت ایران اضافه خواهد کرد و ملت عزیز ایران این راه پر افتخار و روشن را به رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به بهترین نحو ادامه خواهد داد، ان شاءالله.

نظر شما