شناسهٔ خبر: 66783267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادارات خراسان شمالی پنجشنبه تعطیل است

خبرگزاری صدا و سیما

با تصمیم استاندار خراسان شمالی به منظورتسهیل شرکت مردم استان در مراسم تشییع شهید آیت الله رییسی در مشهد مقدس ادارات، سازمان‌ها و مراکز دولتی خراسان شمالی پنجشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ تعطیل است.

صاحب‌خبر -

ادارات خراسان شمالی پنجشنبه تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ استاندار خراسان شمالی برای تسهیل در شرکت مراسم بزرگداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش در سانحه‌ی هوایی اخیر درخواست‌های مردمی برای شرکت در تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور در مشهد را پاسخ داد و روز پنجشنبه را تعطیل اعلام کرد.
دستگاه‌های خدمات رسان همچنان فعال خواهند بود و بانک‌ها نیز روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه با شعب کشیک به خدمت رسانی خواهند پرداخت.
شورای هماهنگی بانک‌های استان هم اعلام کرد: با توجه به تصمیم هیات دولت مبنی بر تعطیلی سراسری روز چهارشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۳؛ با توجه به این که تاریخ یاد شده مقارن با ایام دریافت حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران است، لذا شعب بانک‌ها در این روز به صورت کشیک در خدمت مشتریان محترم می‌باشند.
اسامی شعب کشیک در وب سایت بانک‌ها اطلاع رسانی می‌شود.
همچنین همه موزه‌ها، بنا‌ها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی تحت پوشش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در پی شهادت رئیس جمهوری در روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ تعطیل است.

نظر شما