شناسهٔ خبر: 66783099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسینی: مردم تبریز نشان دادند که قدرشناس خدمات رئیس جمهور هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: وداع مردم تبریز با رئیس جمهور تاریخی شد و مردم این دیار نشان دادند که قدرشناس خدمات رئیس جمهور هستند. نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: وداع مردم تبریز با رئیس جمهور تاریخی شد و مردم این دیار نشان دادند که قدرشناس خدمات رئیس جمهور هستند.

صاحب‌خبر -

سید شمس الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور، گفت: آقای رئیسی شخصیتی بود که جاذبه داشت تا دافعه و بیشتر به وحدت فکر می کرد تا تفرقه.  شخصییتی بود که تلاش می کرد مشکلات را بشنود و حل کند.

وی اظهار کرد: آقای رئیسی مردمی بود و همین ویژگی از وی یک شخصیت محبوب ساخته بود و حزنی که به صورت عمومی در حال حاضر در کشور حاکم است به این موضوع برمی گردد.

حسینی ادامه داد: فقدان آقلی رئیسی را اسف بار می دانم و مطمئن هستم که مردم ایران و خیلی از مردم دنیا این حس را دارند.در مجموع تنوع تسلیت ها از کشورهای غربی و کشورهای مسلمان و مشرق زمین خبر از این دارد که وی در جهان و افکار عمومی از پذیرش و محبوبیت برخوردار بود.

وی با اشاره به مراسم تشیع پیکر رئیس جمهور و همراهانش در تبریز، گفت: وداع مردم تبریز با رئیس جمهور تاریخی شد و مردم این دیار نشان دادند که قدرشناس خدمات رئیس جمهور هستند.

انتهای پیام 

نظر شما