شناسهٔ خبر: 66782808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سقز:

خدمات ارزشمند آیت الله رییسی در سقز ماندگار است

سقز_امام جمعه سقز خدمات ارزشمند شهید رئیسی را ارج نهاد و گفت: بر اساس آیات قرآن، چنین افرادی در زمره کسانی هستند که با خدای خود برای خدمت عهد بستند و به آن عمل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حاج ماموستا محمود ابن الخیاط ظهر سه شنبه در آئین عزاداری شهدای خدمت در جمع مردم سقز، شهادت در راه خدمت به مردم را از زمره انواع شهادت در راه خدا برشمرد و اظهار کرد: ملت ایران در مقابل مصیبتی سخت قرار گرفته است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، پیروی از شریعت و دین مبین اسلام توسط مسؤولان را از شاخص‌های حکمرانی در کشور برشمرد و ادامه داد: عدم وابستگی به شرق و غرب، حفظ استقلال کشور و عزت ایران از دیگر شاخصه‌هاست.

امام جمعه سقز از خدمات ارزشمند شهید آیت الله رئیسی در این استان تقدیر کرد و بیان داشت: ایشان در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گام‌های بزرگی برداشت که امروز دستاوردهای سفر ایشان به سقز تا ابد در ذهن مردم ماندگار است.

خدمات ارزشمند آیت الله رییسی در سقز ماندگار است

ماموستا ابن الخیاط خدمات ارزشمند شهید رئیسی را ارج نهاد و عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن، چنین افرادی در زمره کسانی هستند که با خدای خود برای خدمت عهد بستند و به آن عمل کردند.

در این مراسم ماموستا انور آدمی و قاریان برتر ابراهیم رحیم پور و کمال قریشی در قالب محفل انس با قرآن، آیاتی از کلام الله قرآن مجید تلاوت کردند.

نظر شما