شناسهٔ خبر: 66782388 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

محمد سرشار: شهادت آیت الله رئیسی، آزمون سختی برای مردم ایران است

محمد سرشار، تهیه کننده و فعال فرهنگی، شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان را آزمون سخت الهی برای سنجش تاب آوری ملت ایران تعبیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، مدیر پیشین شبکه کودک در این باره به خبرنگار ما گفت: وقتی خبر حادثه بالگرد حامل ایشان و همراهنشان را شنیدم بسیار شوکه شدم بعد به اینکه فکر کردم که ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از سخت ترین آزمون های الهی به سلامت عبور کرده است و تاب آوری این ملت انقلابی، عجیب و تحسین برانگیر است.

این نویسنده کودک و نوجوان با بیان اینکه این شوکه شدن به تسلیم در برابر رضای الهی تبدیل شد افزود: خداوند خیر این مردم، انقلاب و کشور را می خواهد و تمام این آزمونها و دشواری هایی که مردم و انقلاب تحمل می کنند برای این است که برای نبرد نهایی حق علیه باطل، محکم تر و آماده تر شوند چرا که دوران ظهور وعده الهی برای سرنوشت تاریخ بشریت است.

وی درباره روز این حائثه هولناک گفت: اخبار را  از رسانه های رسمی و غیررسمی پیگیری می کردم و تمام شب را نخوابیدیم البته ته دلمان امیدی بود که معجزه ای رخ دهد و شهید رئیسی، جان سالم از این حادثه به در برده باشند ولی صبح که خبر را از معاون اجرایی رئیس جمهور شنیدم به این فکر کردم که خداوند چه گلچینی داشت هم شهید رئیسی را، هم شهید آل هاشم را، هم شهید امیرعبدللهیان، هم شهید مالک رحمتی و هم دیگر شهدای عزیز آن بالگرد را که هر کدام در حوزه فعالیت شان مثل چراغی تابنده بودند.

سرشار خاطرنشان کرد: با این اتفاق ناگوار و ناگهانی ضربه بزرگی به دولت وارد شد. امیدوارم خداوند، خیر بزرگتر و سعادت بیشتری را نصیب ملت ایران کند، عبور از این دوران سخت را با دوران شیرین ترینی جایگزین کرده و هدیه بزرگتری به این مردم و انقلاب عطا کند.

وی درباره ارتباط رئیس جمهور فقید با اهالی فرهنگ و هنر گفت: شهید آیت الله رئیسی از زمانی که مسوولیت های بزرگی را در تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری بر عهده گرفتند توجه ویژه ای به عرصه فرهنگ و هنر داشتند. اولین ارتباطات بنده با ایشان در آستان قدس رضوی بود که جمعی از تولیدکنندگان حوزه پویانمایی را دعوت کردند تا کارگروهی در آستان قدس رضوی، تاسیس و موضوع پویانمایی در قالب خادمیاری امام رضا (ع) پیگیری شود. بعد هم که مسوولیت ریاست جمهوری را به عهده گرفتند روحیه مردمی و خستگی ناپذیری را در ایشان می دیدیم از خلق و خوی ایشان در تعامل با هنرمندان گرفته تا توجه به اوضاع معیشتی و رفع مشکلات هنرمندان که نمود عینی آن در جلساتشان با هنرمندان حوزه های مختلف بود.

این فعال فرهنگی یادآور شد: عرصه فرهنگ و هنر در دولت ایشان با وجود اتفاقات اجتماعی داخلی و فشارهای خارجی، رونق پیدا کرد و شکوفا شد. بعد از پایان دوران کرونا، تلاش های زیادی کردند تا اقتصاد فرهنگ و هنر را به شرایط بهتری برگردانند. امیدوارم خداوند به واسطه اخلاصی که شهید رئیسی در کارشان داشتند و خدمت خالصانه شان، جایگاه درخوری را در بهشت برایشان در نظر بگیرند و مورد غفران و رحمت الهی باشند.

نظر شما