شناسهٔ خبر: 66782222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی:

اجازه سوء استفاده به معاندین از این حادثه سنگین را نخواهیم داد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش حادثه سنگینی است ولی با تدابیر راهگشای امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» اجازه سواستفاده به معاندین را نخواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مومن، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر   آذربایجان غربی،     با بیان اینکه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، گفت: شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و مردمی و هیات همراه ایشان در راه خدمت ماندگار به کشور و ملت، ماتم و اندوه فراوانی را بر دلهای مردم ایران اسلامی نشاند.  

وی افزود: بدون تردید خدمات و مجاهدت های فراموش نشدنی رئیس جمهور صادق و محبوب ملت ایران و نیز وزیر جهادی و انقلابی امورخارجه امیر عبداللهیان، آیت الله آل هاشم امام جمعه متواضع و محبوب تبریز و رحمتی استاندار جوان و سختکوش آذربایجان شرقی از اذهان ملت رشید میهن محو نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مومن ادامه داد: ملت شجاع و انقلابی ایران اسلامی از آغاز پیروزی نهضت شکوهمند امام روح الله تاکنون حوادث تلخ و ناگواری را پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: بی تردید با تدابیر راهگشای امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی از این حادثه سنگین نیز عبور خواهد کرد و اجازه سواستفاده معاندان را از چنین وقایعی برای انحراف در مسیر نورانی انقلاب اسلامی نخواهد داد و ان شاالله هیچ خللی در عزم و اراده راسخ ملت خداجوی کشورمان در مسیر پیشرفت وارد نخواهد آمد.  

وی افزود: در پایان شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.

نظر شما