شناسهٔ خبر: 66781485 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ابتلای اسماء اسد همسر بشار اسد به یک بیماری خطرناک دیگر

پس از بروز علائم و نشانه های بالینی پاتولوژیک و به دنبال آن یک سری معاینات و آزمایشات پزشکی ، مشخص شد بانوی اول «اسماء اسد» مبتلا به لوسمی میلوئید حاد (لوسمی) مبتلا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، دفتر ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که پس از بروز علائم و نشانه های بالینی پاتولوژیک و به دنبال آن یک سری معاینات و آزمایشات پزشکی ، مشخص شد بانوی اول «اسماء اسد» مبتلا به لوسمی میلوئید حاد (لوسمی) مبتلا شده است.

ریاست جمهوری توضیح داد: بانوی اول با دستیابی به فاصله گذاری اجتماعی مناسب تحت پروتکل درمانی تخصصی قرار خواهد گرفت، که به فاصله گذاری اجتماعی مناسب نیاز دارد ،و بنابراین به عنوان بخشی از برنامه درمانی در رویدادها و فعالیت هایی مشارکت مستقیم نخواهد داشت.

ریاست جمهوری سوریه تأکید کرد که خانم اسماء اسد با تمام اراده ، عزم و ایمان به خدا این مرحله درمانی طی خواهد کرد.

اسماء اسد در  سال 2018 مبتلا به بیماری سرطان سینه شد که به شکل زودهنگام تشخیص داده شد و در یکی از بیمارستان های نظامی در دمشق تحت درمان قرار گرفت.

در آگوست 2019 بانوی اول سوریه اعلام کرد که از بیماری سرطان بهبود پیدا کرده و گفت:« سفرم به پایان رسید، الحمدلله تمام شد، به طور کامل بر بیماری سرطان پیروز شدم».

شایان ذکر است که اسماء اسد48 ساله مادر سه فرزند است دو پسر و یک دختر. پدرش فواز الاخرس متخصص قلب است و در  انگلیس کار می کند و مادرش سحر عطری دیپلمات است.

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما