شناسهٔ خبر: 66781471 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهید رئیسی گره گشایی از زندگی مردم را بهترین وسیله تقرب الهی می‌دانست

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهید رییسی معتقد بود، بهترین وسیله تقرب الهی گره‌گشایی از زندگی مردم است. رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهید رییسی معتقد بود، بهترین وسیله تقرب الهی گره‌گشایی از زندگی مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز آحاد ملت ایران داغدار هستند، اظهار کرد: شهید رئیسی عمر سه ساله ریاست جمهوری خود را در خدمت به مردم وقف کرد. به گفته ایشان بهترین وسیله تقرب الهی گره گشایی از زندگی مردم است و به آنچه می‌گفتند اعتقاد داشتند.

وی با بیان اینکه ایشان در روز تنفیذ خود این موضوع را اعلام کرد که خدمت به مردم، ایجاد گشایش و اجرای عدالت را انگیزه خود می‌داند و بر این اساس هم عمل کرد، گفت: از سازمان آتش نشانی تقدیر می‌کنم که هر حادثه‌ای در کشور روی می‌دهد، شهرداری را رو سفید می‌کنند.

آقامیری همچنین تصریح کرد: سوالاتی مطرح می‌شود که این حادثه را از حادثه عادی خارج می‌کند و این موضوع مطرح شده که ممکن است این اتفاق سانحه نبوده باشد، لذا نیرو‌های امنیتی و نظامی این موضوع را بررسی کنند و گزارشات خود را ارائه دهند.

وی ضمن تقدیر از مقام شهید امیر عبداللهیان اولین شهید وزیر امور خارجه گفت: این شخصیت بزرگ دیپلماسی التماسی را به دیپلماسی عزت و مقاومت تبدیل کرد و جا دارد به شخصیت این مرد بزرگ ادای احترام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما