شناسهٔ خبر: 66781375 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حماس: اشغالگران به زودی پاسخ جنایت خود در جنین را می‌‌گیرند

یکی از رهبران حماس با تاکید بر اینکه مقاومت در کرانه باختری با قدرت به مبارزه با اشغالگران ادامه می‌دهد و حضوری موثر در نبرد طوفان الاقصی دارد اعلام کرد صهیونیست‌ها خیلی زود پاسخ جنایت امروز خود در اردوگاه جنین را دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از جوانان فلسطینی، امروز جنبش حماس فلسطین اعلام کرد: جنایت جدیدی که اشغالگران در جنین مرتکب شدند و منجر به شهادت هفت تن از فرزندان ما شد هرگز ملت فلسطین را از گزینه حمایت از مقاومت منصرف نمی‌کند.

«عبدالحکیم حنینی» از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: همه اقدامات اشغالگران برای ریشه کن کردن مقاومت و سرپوش گذاشتن بر شکست بزرگ صهیونیست‌ها از 7 اکتبر در چهارچوب تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که ننگ و رسواییِ شکست را از پیشانی رژیم اشغالگر پاک نمی‌کند و نمی‌تواند برای صهیونیست‌ها در غزه یا کرانه باختری امنیت بیاورد، بلکه تبدیل به کابوسی خواهد شد که دست از سر اشغالگران برنمی‌دارد و در روزهای آینده پاسخ مناسبی به خاطر جنایت امروز خود دریافت می‌کنند.

این مسئول حماس افزود: منطقه جنین و اردوگاه آن و همه مناطق کرانه باختری به شعله‌های آتش تقابل با اشغالگران تبدیل خواهند شد و قدرت مقاومت به لطف جوانان و رزمندگان قهرمان خود همچنان در حال گسترش است.

وی تصریح کرد: کرانه باختری با وجود همه جنایت‌ها و محدودیت هایی که اشغالگران به این منطقه تحمیل می‌کنند و یورش‌های وحشیانه و شبانه روزی نظامیان صهیونیست همچنان حضوری فعال در نبرد طوفان الاقصی در برابر اشغالگران دارد و از مقاومت ملت ما در غزه با همه قدرت حمایت می‌کند.

این رهبر حماس در ادامه از مردم فلسطین در کرانه باختری خواست تا از اردوگاه جنین و مقاومت اهالی آن حمایت کنند و عملیات‌های مقاومتی در برابر نیروهای اشغالگر و گله‌های شهرک نشینان صهیونیست را تشدید کنند.

درحالی که هم‌زمان با جنگ غزه، یورش‌های شبانه‌روزی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری همچنان ادامه دارد، صبح امروز سه‌شنبه منابع رسانه‌ای از درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز سه‌شنبه از افزایش شمار شهدای جنین به هفت نفر و زخمی‌ها به 9 نفر خبر داد و اعلام کرد که حال سه تن از آن‌ها وخیم است.

منابع محلی فلسطین همچنین گزارش دادند که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین صدای انفجار مهیبی شنیده شده است.

گردان جنین وابسته به سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: رزمندگان ما در شهر جنین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی وارد درگیری شدیدی شدند.

تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از کرانه باختری حکایت از آن دارد که ارتش رژیم اسرائیل در یورش امروز خود به اردوگاه جنین اقدام به تخریب زیرساخت‌های اردوگاه جنین با لودر و بولدوزر نظامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما