شناسهٔ خبر: 66781038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

جشنواره ملی فانوس و فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی تمدید شد

رشت - معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تمدید دو جشنواره ملی فانوس و فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار جاوید فلاح ظهر سه شنبه در نشست خبری گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در سالن اجتماعات حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تبریک و تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی تبریز اظهار کرد: آیت الله شهید رئیسی نماد خدمت و جهاد در راه خدا بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به برگزاری دو جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با محوریت دفاع مقدس بیان کرد: مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا پنجم خرداد بود که تمدید شد.

فلاح از تمدید جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت بود که به علت اتفاقات اخیر چند روز تمدید شد.

وی با اشاره به بخش مختلف جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی افزود: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و عمومی در محورهای جشنواره پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها، نرم افزارهای کاربردی، کلیپ، موشن گرافیک و پویانمایی برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی و کمی آثار به دو جشنواره ملی فانوس و فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی بیان کرد: آثار ارسالی از کیفیت محتوایی و فنی بالایی برخوردار است و انتظار درخشش گیلان در این آوردگاه ملی بسیار بالا است.

فلاح با تاکید بر لزوم شناسایی استعدادها و استعدادیابی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای اضافه کرد: برپایی جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و رسانه‌ای فرصتی طلایی برای شکوفاسازی استعدادهای نهفته در پستوی خانه‌های روستایی و شهری است.

نظر شما