شناسهٔ خبر: 66780950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جشن قهرمانی بدون حضور هواداران؛

آبی‌پوشان محروم از یار دوازدهم

استقلال در هفته پایانی لیگ از حضور هواداران خود در ورزشگاه محروم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته‌های اخیر دو تیم سرخابی پایتخت بر سر موضوع جدیدی با یکدیگر به جنگ پرداخته‌اند و سازمان لیگ پس از اعلام برنامه جدید سه هفته پایانی لیگ برتر به نزاع بین دو تیم پایان داد.

ماجرا از این قرار است که استقلال باید در هفته پایانی مسابقات مهمان پیکان باشد و شرایط ورزشگاه پاس قوامین موجب می‌شود آبی‌پوشان پایتخت از حضور تماشاگران استقلالی محروم باشند.

جواد نکونام در تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی خود روی حضور پرشور هواداران آبی برای تماشای مسابقات این تیم تاکید ویژه‌ای دارد و به‌نوعی معتقد است اصلی‌ترین دلیل صدرنشینی استقلال و کسب موفقیت با وجود مشکلات فراوان هواداران این تیم هستند.

پرسپولیس هم‌اکنون با اختلاف یک امتیاز در جایگاه دوم جدول رقابت‌ها قرار دارد و به لغزش استقلال در سه هفته پایانی چشم دوخته است تا بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

در شرایطی که آبی‌پوشان به دنبال تغییر ورزشگاه پاس قوامین برای دیدار با پیکان به دلیل مهیا نبودن شرایط حضور هواداران بودند، مدیران باشگاه پرسپولیس این اتفاق را نوعی ناعدالتی تلقی می‌کردند و اعتقاد دارند جدال دو تیم پیکان و استقلال باید در همان ورزشگاه خانگی پیکان برگزار شود. همین موضوع جدال دیگری را خارج از مستطیل سبز میان سرخابی‌ها ایجاد کرد.

در نهایت سازمان لیگ فوتبال ایران پس از کش و قوس‌های فراوان و درخواست‌های مکرر استقلالی‌ها برخلاف درخواست این باشگاه، در برنامه جدید خود ورزشگاه پاس قوامین را به عنوان مکان برگزاری دیدار پیکان و استقلال اعلام کرد.

حالا باید دید آبی‌های پایتخت در شرایطی که در هفته سی‌ام در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس قوامین جشن قهرمانی خواهند گرفت یا خیر؟

نظر شما