شناسهٔ خبر: 66780818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیش از ۵۲۰ زائر کبودراهنگی به مرقد امام راحل اعزام می‌شود

شهره اکبری

فرماندار کبودرآهنگ از اعزام بیش از ۵۲۰ نفر زائر این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسلم غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این تعداد از زائران کبودراهنگی با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سالگرد ارتحال امام راحل به مرقد ایشان اعزام خواهند شد.

وی افزود: ۱۴ خرداد یادآور ایام تلخی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بعد از عمری مجاهدت و خدمات صادقانه در راه سعادت بشریت به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام و ایران اسلامی را غرق در عزا و ماتم کرد.

غلامی با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل به عنوان فرصتی برای ترویج افکار امام خمینی(ره) و احیای انقلاب اسلامی، گفت: احیا و نشر اندیشه‌های امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف و انتقال این فرهنگ و اندیشه‌ها به نسل کنونی و نسل‌های آینده وظیفه سنگین و ضروری است که باید به نحو شایسته به آیندگان و نسل جوان کشور منتقل شود.

وی همچنین با گرامیداشت سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر، بیان کرد: آزادسازی خرمشهر بعنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

غلامی خاطرنشان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر روز اقتدار و مایه غرور آفرینی برای ملت ایران است و در همین رابطه برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت سوم خرداد در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان تاکید کرد و گفت: انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید جامعه می تواند در رابطه با  ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بسیار مثمر ثمر باشد. 

انتهای پیام

نظر شما