شناسهٔ خبر: 66780809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

مسابقات فوتبال، فوتسال و هندبال لغو شدند

صاحب‌خبر -

[ شهروند]  در پی شهادت رئیس‌ جمهوری و همراهانش مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر دستخوش تغییرات شد و برگزاری این مسابقات به هفته آینده موکول خواهد شد. سازمان لیگ فوتبال بعد از اعلام خبر لغو رسمی مسابقات لیگ برتر درباره لیگ یک هم اطلاع‌رسانی کرد. در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: «دیدارهای هفته سی و دوم لیگ یک و مسابقه معوقه از هفته سی و یکم بین دو تیم مس کرمان - چادرملو اردکان نیز که قرار بود روز سه‌شنبه برگزار شود، لغو  و به زمان دیگری موکول شد. برنامه جدید مسابقات متعاقبا اعلام می‌گردد.»
همچنین دیدار فینال لیگ دسته دوم قرار بود روز جمعه ۴ خرداد بین تیم‌های کویر مقوای تهران و نیروی زمینی برگزار شود و همچنین دو مسابقه پلی آف رفت و برگشت بین دو تیم شهرداری نوشهر و شهرداری ماهشهر لغو و به زمان دیگری موکول شد.
در ادامه سازمان لیگ فوتسال در اطلاعیه تمامی مسابقات هفته ششم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال را لغو اعلام نمود و همچنین برنامه جدید رقابت‌ها را منتشر کرد. در حالی که مقرر شده بود، هفته پایانی لیگ دسته دوم در تاریخ چهارم خرداد انجام شود، با اعلام سازمان لیگ تاریخ مسابقات به تعویق افتاد و در برنامه جدید ۱۱ خرداد تمامی دیدارها پیگیری می‌شود.
همچنین علی‌اکبر خوشنویس زارچ دبیرکل فدراسیون هندبال روز دوشنبه از لغو برگزاری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر هندبال در پی شهادت رئیس جمهوری و هیات همراه خبر داد و گفت: «همه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر هندبال کشور که قرار بود امروز دوشنبه برگزار شود، لغو شد و تاریخ جدید آنها متعاقبا اعلام می‌شود.»هفته بیست و دوم و پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال قرار بود دیروز با برگزاری پنج دیدار که اصفهان میزبان ۲ دیدار آن بود، برگزار شود. در مهمترین دیدارهای این هفته قرار بود ۲ تیم اصفهانی گیتی پسند و سپاهان برای کسب سکو در اصفهان و سبزوار به ترتیب به مصاف تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان سبزوار بروند.

نظر شما