شناسهٔ خبر: 66780693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارگران هفت تپه ایستادگی آیت الله رئیسی را فراموش نمی کنند

اهواز - یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه گفت: کارگران این شرکت ایستادگی آیت الله رئیسی را فراموش نمی‌کنند و آرامش امروز خود را مدیون تلاش وی هستند.

صاحب‌خبر -

محمد خنیفر، کارگر فعال شرکت نیشکر هفت تپه در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص حمایت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: با توجه به مشکلات چند سال گذشته شرکت نیشکر هفت تپه که خوشبختانه در سال‌های اخیر، این شرکت به آرامش رسید یکی از کسانی که نقش پُر رنگی در آرامشِ هفت تپه داشت شهیدِ جمهور و بزرگوار آقای سید ابراهیم رئیسی بود.

خنیفر افزود: با توجه به مدیریت بخش خصوصی قبلی شاهد بی حقوقی و مشکلات عدیده کارگری بودیم. برای بیان مشکلاتمان بالغ بر هفت بار به همراه دیگر دوستانم با آقای رئیسی دیدار داشتیم و چه در زمان ریاست قهوه قضائیه دو یا سه مرتبه دیدار داشتیم و در زمان انتخابات و ریاست جمهوری نیز دیدار و گفت‌وگو داشتیم و حتی از شرکت نیشکر نیز بازدید کرد و از نزدیک سخنان کارگران را شنید.

این فعال کارگری یادآور شد: همیشه پذیرای ما بود و کاملاً به سخنان ما گوش می‌داد. فراموش نمی‌کنم تا ۶ ساعت در زمان قوه قضائیه پای صحبت‌های ما نشست.

خنیفر توضیح داد: خبر شهادت ایشان تلخ‌ترین خبری بود که به ما هفت تپه‌ای‌ها رسید. ما هفت تپه‌ای‌ها ایستادگی آقای رئیسی را فراموش نمی‌کنیم. حیف و صد حیف که ما را تنها گذاشت و رفت.

وی گفت: وی حامی محرومان بود. تکیه‌گاه کارگران هفت تپه بود. همیشه از حق کارگر دفاع می‌کرد.

خنیفر افزود: دلمان خون است‌. همه همکاران هفت تپه ناراحت هستند و بسیاری پیراهن سیاه تن کردند. حتی خانواده‌های هفت تپه‌ای با شنیدنِ این خبر تلخ اشکشان ریخت.

نظر شما