شناسهٔ خبر: 66779542 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تبلت ردمی پد پرو در بازار جهانی عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت ردمی پد پرو با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 SoC و نمایشگر 12.1 اینچی به صورت جهانی عرضه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، تبلت ردمی پد پرو که به تازگی وارد بازار جهانی شده است، دارای نمایشگر ۱۲.۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۳.۶ درصد است و حدود ۶۸.۷ میلیارد رنگ را با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت ارائه می‌دهد.

تبلت ردمی پد پرو به تراشه Snapdragon 7s Gen 2 مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR4X و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است؛ این محصول در دو نسخه عرضه می‌شود، نسخه اول با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، البته می‌توان حافظه آن را با استفاده از کارت حافظه MicroSD افزایش داد.

انرژی مورد نیاز تبلت ردمی پد پرو با استفاده از یک باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، این محصول از میکروفون‌های دوگانه و فناوری Dolby Atmos نیز بهره می‌برد و با استفاده از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود، یک دوربین هشت مگاپیکسلی نیز روی پنل پشتی تبلت واقع شده است.

گزینه‌های اتصال تبلت ردمی پد پرو شامل Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۲ و یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری می‌‏شود، وزن این تبلت ۵۷۱ گرم است.

نظر شما