شناسهٔ خبر: 66779461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک بلوار در نورآباد به نام شهید آیت‌الله «رییسی» نام‌گذاری شد

نورآباد- در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و باهدف گرامیداشت این شهید خدمت یک بلوار در شهر نورآباد به نام خادم‌الرضا (ع) نام‌گذاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خاص امیری شهردار نورآباد در حاشیه نام‌گذاری یک بلوار به نام خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی در این شهر، اظهار داشت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی یک چهره ماندگار بود که در دوران مسئولیت‌های خود خدمات چشمگیری را در خدمت به مردم از خود به یادگار گذاشت که نام و خاطره او در ذهن‌ها خواهد ماند.

وی افزود: در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور فقید این شهرداری و شورای اسلامی شهر نورآباد تصمیم گرفت باهدف پاسداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و به‌پاس خدمات شایسته و چشمگیر این مدیر انقلابی یکی از بلوارهای مهم شهر نورآباد را به نام این شهید والامقام نام‌گذاری کند.

شهردار نورآباد، افزود: در این راستا بلوار ورودی شهر نورآباد از مسیر کرمانشاه تا میدان بعثت به نام خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی نام‌گذاری شد.

امیری، بیان کرد: پس از مراسم عزاداری شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شهید وی در شهر نورآباد آئین نام‌گذاری بلوار ورودی شهر نورآباد به نام خادم رضا شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور امام‌جمعه، فرماندار دلفان و مسئولان محلی برگزار شد.

نظر شما