شناسهٔ خبر: 66779145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه خوزستان، هدف رئیس جمهور شهید+فیلم

رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی برای حل مشکلات و توسعه خوزستان هشت بار به این استان سفر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ،یکی از استانهایی که آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود به صورت ویژه پیگیر حل مشکلات آن بود خوزستان بوده است .

این شهید گرانقدر چند روز پس از استقرار دولت سیزدهم و رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران در یک سفر سرزده به خوزستان آمد و پیگیر مشکلات استان شد .

آیت الله رئیسی هشت بار در دوران ریاست جمهوری خود به استان خوزستان سفر کرد و برای توسعه و محرومیت زدایی این استان زرخیز تلاش و پیگیری های فراوانی کرد .

از جمله اقدامات مهم رئیس جمهور شهید در استان خوزستان می توان به اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز ، حل مشکل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ، طرح بزرگ آبرسانی غدیر ، احیای واحدهای راکد در استان ، افتتاح خط دوم راه آهن اهواز -اندیمشک ، بهسازی و آسفالت محورهای روستایی استان ، راه اندازی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس اشاره کرد .

در مجموع در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی استان خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد و در جهت توسعه و محرومیت زدایی از این استان اقدامات موثری صورت گرفت .

<div id="video-display-embed-code_11137850"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4239741/11137850?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما