شناسهٔ خبر: 66779001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیسی مزد خدمت خود را با شهادت گرفت

علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با شهادت مزد خدمت بی‌منت به مردم و تلاش شبانه‌روزی برای اعتلای ایران و اسلام خود را گرفت.

صاحب‌خبر -

رئیسی مزد خدمت خود را با شهادت گرفتبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی نیکزاد با تشریح ویژگی‌های کاری و شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی افزود: راه شهید رئیسی، گام نهادن در مسیر اعتلا و عظمت برای کشور و خدمت به مردم بود و این راه پرافتخار باید با عزت و اقتدار و با مجاهدت و مراقبت ادامه پیدا کند.
وی گفت: به عنوان کسی که از نزدیک با آن شهید والامقام در ارتباط بودم، شهادت می‌دهم که رئیسی حاضر نبود به هر قیمتی رئیس‌جمهور شود و در جلساتی که فقط ما بودیم، به چشم دیدم که به شدت پایبند ارزش‌های دینی و اخلاقی بود.
رئیس ستاد شهید رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ در ادامه گفت: وقتی شهید رئیسی، رئیس‌جمهور شد، کشور گرفتار تبعات خروج آمریکا برجام بود و او گفت که ما میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم ولی کشور‌های زیادی در اطراف ما هستند که باید با آنها هم ارتباط برقرار کنیم و البته ایشان در کنار دیپلماسی، میدان را هم مد نظر داشت.
نیکزاد اضافه کرد: آن شهید راه خدمت، کار‌های ریاست جمهوری را طوری برنامه‌ریزی می‌کرد که تا چهارشنبه باشد و ۲ روز آخر هفته هم با برنامه ریزی سفر استانی در خدمت کشور و مردم بود و کسی بود که بلافاصله بعد از هر سفر، به نقطه‌ای دیگر می‌رفت تا کار‌ها را پیگیری کند.
وی با بیان این که شهید رئیسی در پایان انتخابات سال ۱۳۹۶ خانه‌اش را فروخت تا هزینه انتخابات را تامین کند، گفت: وی شجاعانه با زیر پا گذاشتن نفس خود، به معنای واقعی ولایتمدار بود و ملاک عمل آن شهید والامقام در همه جا نظر رهبری بود.
نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به احترام خاص شهید رئیسی برای مجلس افزود: آن شهید بزرگوار، چندین بار برای حل مشکلات مردم در مجلس حضور پیدا کرد و احترام ویژه‌ای برای نمایندگان قائل بود و به رغم گلایه از روند امور، نمایندگان هم به اخلاص او ایمان داشتند.
نیکزاد در ادامه، دفاع جانانه از فلسطین را ویژگی خاص شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه فقید ذکر کرد و گفت: آن شهید والامقام چه قبل از وزارت و چه بعد از آن، شجاعانه نشان داد که می‌توان به طور همزمان هم مرد دیپلماسی و هم مردم میدان بود.
وی در خصوص ویژگی شهید سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز گفت: آن شهید بزرگ مرتبه هم روش جدیدی در مردم‌داری داشت به طوری که فاصله خود با مردم را برداشت و همین مساله سبب شد تا مردم آذربایجان شرقی احترام ویژه‌ای برای او قائل باشند و در انتخابات اخیر خبرگان هم ۸۰۰ هزار رای کسب کرد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی شهید مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی را از جمله مدیران جوان، با انگیزه و ساعی کشور عنوان کرد و گفت: جدیت، سختگوشی، خدمت بی منت، تلاش خستگی ناپذیر از جمله ویژگی‌های بازر آن شهید والامقام است که از او به یادگار ماند.

نظر شما